Forfatter Emne: E-remote med flere telefoner?  (Læst 2573 gange)

JanBS

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Frederikshavn
E-remote med flere telefoner?
« Dato: 21. December 2020, 18:39 »
Hej,

Min kone og jeg bruger begge vores nye 3008 PHEV, og vil derfor gerne begge kunne fjernstyre klimanlægget, især opvarmning om morgenen.
Men når vi aktiverer telefon nr. 2, bliver den første deaktiveret.

Jeg kan læse på Peugeot UK, at det er muligt at koble flere telefoner på, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan vi gør det.

Hvis nogen kan hjælpe, vil det være rigtigt dejligt.

mvh Jan

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
Sv: E-remote med flere telefoner?
« Svar #1 Dato: 21. December 2020, 23:56 »
Er begge telefoner blevet tilføjet det samme gratis abonnement, til e-remote i APPen, eller på https://services-store.peugeot.co.uk/store/e-remote-control-0
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

BjarneEE

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Odense N
Sv: E-remote med flere telefoner?
« Svar #2 Dato: 16. Februar 2021, 10:51 »
Hej
Jeg har lignende problemer.
Er ejer af en Peugeot 208e og min kone har en Peugeot 3008 Plugin Hybrid. Begge biler blev koblet op til e-Remote Control på hver vores mobil (begge IPhone). Det var irriterende at når vi skiftede biler kunne vi ikke anvende e-Remote funktionen eller også skulle vi skifte telefoner.
Vi fandt så ud af at vi kunne tilmelde begge biler på telefonen - men da vi aktiverede e-Remote controllen blev den opsagt på den andens mobil - og så var vi lige vidt. Vi ville så skifte tilbage til den oprindelige konfiguration - men det blev så et "helve...." - for nu har vi ingen -e-Remote control på nogen af vores biler.
Når vi ser på vores respektive konti - kan vi se at den oprindelige -e-Remote Control er "Terminated" og en ny - e - Remote Control  "Venter på identifikation". Har været ved forhandleren for at få hjælp (C.A. Larsen Odense) - Men de måtte opgive og henviste til Peugeot Kundeservice. Telefonisk kunne de ikke hjælpe, hvorefter jeg oprette en sag ved dem. Men det er der ikke kommet noget ud af - indtil videre.

Så vi må bare køre videre uden den utrolige gode funktion - som e-Remote control er - og som savnes.

Men Peugeot manglende viden på afhjælpning af mit problem - er jeg ikke sønderligt imponeret af. App'en "MyPeugeot" er en udmærket "singleuser App - men for guds skyld brug den ikke til flere biler - det giver kun "udfordringer"

Mvh
BjarneEE