En SW er ganske rigtigt en 3H model, aka en familiecontainer, men jeg ved ikke hvor man kan se det - det er bare noget jeg ved :-)
Uagtet at du får den rigtige arm, så er og bliver systemet noget skidt.
Når du monterer armen (af plast) kan du forsøge at vippe den lidt forover, således at foden får et lille nøk ind mod ruden.
Der skal ingenting til, så vil den ikke ramme med viskerbladet i toppen af ruden i viskerslaget.
Da jeg købte en af mine 307'er (3H) havde den samme problem. Ny viskerarm på - same shit.
Så tænkte jeg, at det nok var akslen der var blevet udsat for hærværk i sidste ejers tid og at armen derfor var bøjet udad. Ny motor på - same shit.
Købte så en ny plastarm og gav den et lille nøk som nævnt.... det fungerer, men efter viskerbladet er blevet lidt slidt er den begyndt ikke at ville viske i toppen, kun ganske lidt. Når jeg ser på andre 307'er rundt omkring på parkeringspladserne, ser det ud til at en del har samme udfordring :-)
Man kan måske bukke i pladen i bagklappen lidt, så motoren vippes, eller måske det skyldes rækkefølge popnitterne er monteret i....? Det er virkelig marginaler som adskille om den visker ordentligt.
Selve motoren er monteret med nogle ret store popnitter som du ikke kan købe på hvert et gadehjørne og som ikke følger med sammen med motoren - der er også nogle en gummibøsninger i arrangementet.
Alt i alt - et håbløst system og i min optik en designbøf :-) - eller blot mig (og andre kan jeg se på parkeringspladserne) der ikke er dygtige nok til at montere det korrekt.