Hej herinde.
Blinklyskontakten på min "nye" Peugeot Partner fra 2005 driller periodisk og og vil slå blink fra efter et par sekunder. Selve armen sidder også lidt løst og der skal tit fumles lidt for at skifte lys osv.
Alt peger på at jeg skal have en ny blinklysarm - og så vidt jeg er informeret, kræver det i netop min bil en helt ny ratstammekontakt?
Dyre løjer, men sådan er det jo nogen gange
Er der nogen på linjen der har mulighed for at tjecke hvilken reservedel/ratstammekontakt min bil er født med?
stel: VF3GJNFUB95123443
Et hurtigt overslag fra Skorstensgaard lød på 2780,- ex moms for ratstammekontakten/com2000, men der står ikke noget reservedelsnummer på deres tilbud. (derudover montering osv naturligvis 1.3 time)
Derudover bipper bilen, når jeg har åben førerdør - selvom nøglen ikke er i tændingen og lyset står slukket.
Kan det skyldes at blinklyskontakten er dårlig og bilen "tror" at den stadig har lys på?
... eller er den hurtige bippen et udtryk for at bilen tror jeg har glemt at tage nøglen ud?
Svært at google alarmlyde på en gammel dame.
Slutteligt skal det nævnes, at den gode HOLT herinde monterede en fartpilot for mig da jeg lige havde købt bilen, og den elsker jeg naturligvis højt - og den skulle meget gerne virke igen efter udskiftet ratstammekontakt. Sørger et værksted også for den slags, eller skal jeg have piloten aktiveret igen efterfølgende?
Håber I har et par råd til den "nye", før jeg kaster penge efter et værksted