Forfatter Emne: Fejl i MyPeugeot app  (Læst 3561 gange)

Hopper78

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Høng
Fejl i MyPeugeot app
« Dato: 15. April 2021, 20:46 »
Hej med jer

Jeg har lige købt en Peugeot 3008 hybrid for 14 dage siden.

Jeg fik installeret MyPeugeot appen og efter lidt start problemer fik jeg den til at køre problemfrit, lige indtil i går.
Det var jo dejligt at man kan følge med i opladningen, se hvor meget strøm og benzin der var på og sætte den til at oplade vi Appen og se hvor lang tid det tager før den er fuld opladet osv.

Men nu er den del med opladningen fuldstændigt låst, jeg har prøvet at nulstille appen og e-Remote, har nulstillet bilens skærm/computer, men intet hjælper 🙄😔
Den bliver ved med at være låst til d 15 april kl 6:41

Har jeg overset noget som ikke er afprøvet eller nogle som kan afhjælpe mit problem, jeg tager imod gode råd led kyshånd da det er et ret stor problem det ikke virker.

Ps. Ved ikke lige hvordan jeg lægger et billede op 🤔
« Senest Redigeret: 15. April 2021, 21:32 af Hopper78 »

Holt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.501
  • Karma: +6/-0
    • Vis profil
  • By: Hejnsvig
Sv: Fejl i MyPeugeot app
« Svar #1 Dato: 15. April 2021, 21:10 »
Det sidste kan jeg hjælpe med, når du skriver din besked er der et felt under boksen du skriver i, den der hedder "vedhæftninger samt øvrige indstillinger" her klikker du på + symbolet og en ny tekst dukker op, her klikker du på "Vælg fil" og finder stien til det billede du vil vise i indlægget.
Man kan desværre ikke se billedet i forhåndsvisning, men det kommer med i selve indlægget.


Holt
Peugeot 308 THP 200 GTI 2010
Peugeot 308 Hatchback THP GT 174 2008 RIP
Peugeot 307 Hatchback 2.0 "Griffe" 2006
Fartpilot monteres:
https://peugeotclub.dk/debat/index.php/topic,15354.0.html
Instruktionsbøger til alle Peugeot fra 205 og frem  https://public.servicebox.peugeot.com/APddb/index.html

Hopper78

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Høng
Sv: Fejl i MyPeugeot app
« Svar #2 Dato: 15. April 2021, 21:33 »
Tak skal du have, det virkede 👏🏻👏🏻😊

Mortenj

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 5
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Horsens
Sv: Fejl i MyPeugeot app
« Svar #3 Dato: 27. April 2021, 08:37 »
Der er også fejl i min der har den fjernet den opdatering jeg skulle bruge til bilens GPS den lå der før men efter appens udateret er den fuldstændig væk