« Svar #4 Dato: 08. Marts 2022, 20:24 »
Vi er eksperter- Måske nogle enkelte her uden doktorgrad. Men må nok skuffe dig ved at sige: At et forum som dette, jo er baseret på gensidig hjælp, og at man da formodes at lave en lille smule fodarbejde selv (Har hørt om noget der hedder "GÅKKEL" eller sådan noget). Først at melde sig ind når man har problemerne, og efterfølgende forvente at medlemmerne står i kø for at besvare dine spørgsmål her og nu, og så til sidst håne forummet når det ikke går hurtigt nok. Det synes jeg er dårlig stil. Jeg mener jeg besvarede dit første spørgsmål efter bedste viden, og forstår så også at du kunne bruge det jeg skrev. Dette forventer jeg da ingen tak for. Men hvis man selv vil lave sin bil, er et sted som dette faktisk et nyttigt sted at lære om det (Og jeg har da så også lært dig noget). Men med din attitude skal du nok ikke forvente så meget velvilje, efter tre indlæg hvor af de to er negative.
Logget
Før-2003, 406, 1,8 16v-st, motor 6FZ /EW7J4, 117HK, SW, Sølvgrå, 193000km,
Nu: 407 sedan, 2006, 1.8 125 hk performance. REG: YD42 331-86.000 km
Har Diag-Box (ikke megen erfaring i at bruge det) og Tandremsværktøj (Udlånes mod depositum svarende til nyprisen)