Opdatering
- EGR ventil renset, den var noget snavset, havde den også skilt ad, og jeg synes selv efter rens at køre lidt stramt. Tester på og ventil køre.
- Dyse, puha den sad fast og der var meget "hårdt snavs" som blev renset mv. Ny flammeskive, kobber skive, plastik pakning.
- Brændstoffilter skiftet.
Efter en prøvetur, var der ingen træk i bilen, øv
Jeg er ikke klar over om noget af de ovenstående kan have noget med de 2 nye fejl
- Tester på, de 2 forgående fejl P0087 og P0093 er væk, men desværre er der dukket 2 nye op
- P1434, årsag fjern, status, interval, "For høj temperatur eller afbrudt kreds for additiveringspumpens effekttrin
- P0299, årsag lokal, status permanent fejl, "Mængde for lille".
Jeg glemte lige at den også er begyndt at vise F5FF, fejl uventet reinitialisering af BSI-boks
Elsker gamle biler