Tak for input
Det er godt smurt og gælder alle fire ruder i tre biler, sporadisk, så jeg tænker, at det må være noget nulstilling... men jeg ved ikke om der er trukket ledninger direkte fra kontakterne eller om det køber over netværket... tænker at det sidste gør sig gældende, idet selve kontaktfladerne er nogle ret små "kontakter".
Der er, så vidt jeg husker, noget med køre ruden helt ned, dernæst holde knappen ind for op/lukke. Dernæst bevæger sig så i mindre "hak" - hvilket man så gør indtil ruden er helt i top og man kan høre motoren slå fra. Det er lykkedes mig flere gange at få det til at virke sådan ok, men efter noget tid så er den helt gal igen.
I 307 CC'eren er der en knap i midterkonsollen som kan åbne/lukke alle ruder - der kører det perfekt og det samme gør sig gældende, når kalechen aktiveres og knappen holde ind for automatisk luk af alle vinduer.
Det skulle også være muligt at nulstille funktionen ved at åbne vinduerne og dernæst låse bilen med fjernbetjeningen - og holde knappen på fjernbetjeningen inde. Det virker heller ikke, men det gør det på en C5