Forfatter Emne: klub aften på fyn ???????  (Læst 3036 gange)

goldfisk

• Gæst
klub aften på fyn ???????
« Dato: 14. Marts 2005, 13:24 »
kommer der ik en aften på fyn

Lasse 106R

• Gæst
RE: klub aften på fyn ???????
« Svar #1 Dato: 14. Marts 2005, 14:04 »
Hvis der gør, dukker jeg i hvert fald op... B)

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
« Svar #2 Dato: 14. Marts 2005, 14:43 »
Jeg kan anbefale jer at komme til generalforsamlingen i næste måned, for vi mangler simpelthen folk til at lave klub-arbejde på bl.a. Fyn, det indebærer også en klubaften. Så hvis i har fået en indkaldelse til generalforsamling med posten, så benyt jer af det - den bliver jo holdt på netop Fyn.

Der kan ikke laves klubaften mm. før der er folk der vil hjælpe til med at få noget op at køre, og i er jo interesseret i en klubaften, så op af stolen. Vi ses.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

goldfisk

• Gæst
« Svar #3 Dato: 14. Marts 2005, 15:12 »
det er jo det men har ik lige den storer int. i at komme med i en bestyrelse men kunne godt bruge ca 800kr på noget andet end at køre til sjælland frem og tilbage så det er derfor jeg skriver om en klubaften på fyn og istedet for sjælland ???

goldfisk

• Gæst
« Svar #4 Dato: 14. Marts 2005, 21:56 »
det var ik for at vrisse a nogen, det er bare lidt dyrt at køre frem og tilbage, altså over broen, for nogen. :( kommer der ik en i jylland eller sådan noget :)

goldfisk

• Gæst
« Svar #5 Dato: 15. Marts 2005, 08:35 »
det der med arbejdsgruppe kunne jeg gå med til. har været med i en bestyrelse før og det gik op i hat og briller efter et stykke tid men nu er jeg jo også kun 22

kreller

• Gæst
« Svar #6 Dato: 16. Marts 2005, 01:25 »
Citér
goldfisk skrev:
det der med arbejdsgruppe kunne jeg gå med til. har været med i en bestyrelse før og det gik op i hat og briller efter et stykke tid men nu er jeg jo også kun 22

er også frisk på en gruppe, men jeg er jo lige blevet 35 ...gammel???

måske men ike i sind der er jeg stadig 2 og et halv især når konen tager mine bilnøgler :DB)

goldfisk

• Gæst
« Svar #7 Dato: 16. Marts 2005, 22:27 »
vi har heldigvis to biler hun kører rundt i en NISSAN fra 86 du kan tro det er noget lor*