Forfatter Emne: FDM test  (Læst 2084 gange)

zoomzulu

• Gæst
FDM test
« Dato: 10. April 2008, 14:11 »
Få en FDM test på bilen før du sender den på AUTORISERET værksted, kan betale sig mange gange igen ;) Koster 1368,- for et fuldt tjek af bilen, som medlem self. ;)B)
« Senest Redigeret: 10. April 2008, 14:13 af zoomzulu »

mikkel6870

• Gæst
RE: FDM test
« Svar #1 Dato: 16. April 2008, 18:07 »
hvad skulle det hjælpe??
Hvis du ikke er glad for dit værksted så skift.

zoomzulu

• Gæst
RE: 100% nyt værksted
« Svar #2 Dato: 18. April 2008, 21:52 »
Når et autoriseret værksted præsentere dig for en regning på 21.000,- for reparationer på din bil, bla. bremser på samtlig hjul, styretøj, tandrem osv. som skal skiftes på en 50.000,- km bil, syntes jeg det er meget rimeligt at bruge FDM når man er i tvivl om regning som værkstedet præsentere dig for. Troede faktisk man kunne stole på et autoriseret Peugeot værksted. FDM testen viste KLART at deres vurdering af bilen var helt forkert. Bremser fejler INTET og styretøj er 2 kødben til 300,- stk og i dit tilfælde uoriginalt 149,- stk (T-Hansen dårlige kopier generalt) Ang. andre Peugeot værksteder skal jeg ikke kunne sige noget. Men jeg kan fortælle dig at hos min nye mekanikker står der 8 peugeot bilen fra KØGE og han grinte sjovt nok da jeg nævnte KØGE og han kunne fortælle en hel del historier om dette værksted men han var glad for al det extra arbejde det gav ;) Jeg er åbenbart ikke den eneste de prøver at ta røven på. DERFOR anbefaler jeg folk som bliver præsenteret for så SINDSYG en regning om at sende bilen til FDM før man beder dem forsætte med rep. Men nu har jeg fået lavet bilen hos en uautoriseret mekanikker for 6.000,- "FDM er nemt tjent hjem". Så din kommentar om bare at finde et andet værksted er lidt svært når kunden står med en regning på 21.000,-, men nu bad jeg dem heldigvis stoppe rep da jeg syntes regning var helt ude i skoven :@ Læren er "Bed om et overslag på bilen og virker det unormalt dyrt så send den til FDM. Ikke så meget mere at sige om det. B)

mikkel6870

• Gæst
RE: FDM test
« Svar #3 Dato: 23. April 2008, 17:26 »
:D OK er mig der ikke helt var med så, kan bestemt forstå dig når det var en regning på den størelse. Så kan godt forstå du skiftede mekaniker:) Kom over til os i jylland vi skal nok være rimlige:) Forsat super go sommer.

zoomzulu

• Gæst
RE: i lige måde
« Svar #4 Dato: 29. April 2008, 21:00 »
Jamen i lige måde mikkel ;) håber også du får en god sommer.
Min bliver kanon er jeg sikker på