Forfatter Emne: Klare baglygter  (Læst 2877 gange)

• Gæst
Klare baglygter
« Dato: 04. April 2005, 21:31 »
Hej derude!

Er der nogen som ligger inde med gode ideer til hvor man kan købe billige baglygter til 206'eren årgang 2000? Jeg er på udkig efter et komplet sæt klare baglygter.....

Tak for hjælpen.

Martin

Marck 206 GT

• Gæst
RE: Klare baglygter
« Svar #1 Dato: 05. April 2005, 07:58 »
Citér
musorensen skrev:
Hej derude!

Er der nogen som ligger inde med gode ideer til hvor man kan købe billige baglygter til 206'eren årgang 2000? Jeg er på udkig efter et komplet sæt klare baglygter.....

Tak for hjælpen.

Martin

Hej Martin. de billigste jeg lige kunne finde til dig, er her: http://thansen.dk/product.asp?c=439886908&n=447339330&pn=670749990

• Gæst
« Svar #2 Dato: 06. April 2005, 22:12 »
Hey Marck!

Tak for hjælpen endnu engang.

Jeg har forresten fået styr på mit problem med ledningen fra motorrum til kabine.

Rart at få orden på sagerne.

M!

Marck 206 GT

• Gæst
« Svar #3 Dato: 07. April 2005, 08:09 »
Citér
musorensen skrev:... Jeg har forresten fået styr på mit problem med ledningen fra motorrum til kabine.

Cool, hvordan gjorde du så Martin!?

• Gæst
« Svar #4 Dato: 08. April 2005, 13:51 »
Citér
Marck 206 GT skrev:

Cool, hvordan gjorde du så Martin!?

"Proppen" ville jo som du selv erfarede, ikke rykke sig en brik.

Men lidt hjælp fra en loddekolbe gik det dog pænt nemt. Jeg smeltede et mindre hul i den eksisterende plastikprop. Måske ikke den bedste løsning, - men den virker.

Jeg har dog stadig max meget pibelyd fra anlægget når motoren startes. Måske jeg bør prøve med dit forslag med stelforbindelse i bagagerummet.

Ha det super.
M!

Mhkr

• Gæst
« Svar #5 Dato: 09. April 2005, 19:48 »
Nu kender jeg ikke T Hansens priser, men du kan også finde de klare Lexus-style baglygter til de fleste nyere Peugeotmodeller inde på www.carlab.dk under 'styling og tilbehør'