Forfatter Emne: 307 alufælge hos T-hansen  (Læst 6866 gange)

Jakob P

• Full Member
    • Vis profil
RE: 307 alufælge hos T-hansen
« Svar #15 Dato: 29. Oktober 2008, 07:33 »
Sålænge bilen kører med 283mm skiver, som både 1.6, 2.0 benzin, 1.6 HDi og 2,0 HDi 8V er født med, skulle den kunne køre med 15" alufælge.

Her lige et billed af en 307 SW med 15" alu
406 TS4 st.car

Jeppe2770

• Gæst
RE: Det er ..
« Svar #16 Dato: 29. Oktober 2008, 23:05 »
Noget værre PIS at lukke ud med Thansen fælge !!

De fejler intet ! Det bliver gennemtestet , og blir trykket i en maskine så de kan klare trykket .. De fælge som ikke kan det , blir kaseret !

Nævn nogen ting som du har hørt om, hva der skulle være gået galt med dem ?

Jeg vil gerne give dig ret i at de der billige Sunny dæk , ik er meget værd .. MEN , du får hva du betaler for ! Du kan jo ik regne med Michelin kvalitet , til en 1/4 eller 1/5 af prisen ..

Så jeg vil meget gerne høre, hva du har eller kender nogen som har haft problemer med fælgene !

Mange gange er det kunderne der ikke selv ved en SKID ! Jeg har ALDRIG haft ÉN utilfreds kunde med fælge i min butik, da jeg var chef der !

Sorry , bare mit sure opkast :D

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #17 Dato: 30. Oktober 2008, 11:57 »
Giver Jeppe helt ret.
 Jeg spurgte hvad der egentlig var galt med thansen fælge og morten svarede, men bare ikke på det jeg spurgte om. Jeg giver morten ret i at mange af thansens ting er af tvivlsom kvallitet, men må stadig erkende at jeg ofte køber ting dernede. På mine gamle biler har jeg da både købt olie, oliefilter, luftfilter, køler, lejer, olie og mange andre ting. Og der har ikke været noget bøvl med noget af det.
Det er da ærgeligt de lygter morten købte, aldrig kom til at virke helt, det er da helt sikkert.

Men for at vende tilbage til mit oprindelige spørgsmål, hvad er der galt med thansen fælge???

Morten C W

• Gæst
« Svar #18 Dato: 30. Oktober 2008, 17:05 »
Citér
Jeppe2770 skrev:
Noget værre PIS at lukke ud med Thansen fælge !!

det synes du.. arbejder du da hos dem..?? men det er min mening.. det kan blive for billigt..

De fejler intet ! Det bliver gennemtestet , og blir trykket i en maskine så de kan klare trykket .. De fælge som ikke kan det , blir kaseret !

måske ikke de dyrere fælge som jeg også har skrevet andetsteds.. men ifølge min dækpusher skulle man dog tro at nogen af dem der har været i pressen blir solgt alligevel, da der er flere der er kommet til ham med 2-3mdr. gamle fælge der gør at bilen ryster..

Nævn nogen ting som du har hørt om, hva der skulle være gået galt med dem ?

som beskrevet i tidligere svar.. : af skræmme historier om deres fælge er der nogen med en vw passat der fik at vide, der skulle fælge på ifølge Thansens fra Mitsubishi delen af deres katalog.. resultat.. på en frakørsel fra motorvej faldt den ene forreste fælg af.. havde vredet sig løs pga. forkerte bolte og forkert indpresning..!!!..

og så det min dækpusher har fortalt mig om folk med skæve fælge..

Jeg vil gerne give dig ret i at de der billige Sunny dæk , ik er meget værd .. MEN , du får hva du betaler for !

nu var det også primært fælge der blev diskuteret i denne tråd, og jeg har jo skrevet at kvalitet koster.. så er det jo et ?? om folk vælger at gå på kompromis.. jeg gør ikke..

Du kan jo ik regne med Michelin kvalitet , til en 1/4 eller 1/5 af prisen ..

det er jeg udemærket klar over og det er jo heller ikke det jeg siger.. men min mening er så også at det er et forkert sted at spare..;) det er trods alt den eneste kontakt bilen har til overfladen

Så jeg vil meget gerne høre, hva du har eller kender nogen som har haft problemer med fælgene !

beskrevet længere oppe.. bla. skæve fælge.. EDIT: kommer lige i tanke om en ven hvis fælge mistede kromlakering.. få mdr. gamle og det skete med 3.sæt

Mange gange er det kunderne der ikke selv ved en SKID ! Jeg har ALDRIG haft ÉN utilfreds kunde med fælge i min butik, da jeg var chef der !

og i andre tilfælde er det kunderne der ved en hel del mere end de folk Thansen har ansat er klar over..
jeg selv er uddannet i autobranchen, og går op i at min bil er iorden.. og det indbefatter ikke DISCOUNT dele..

men ja man får hvad man betaler for..

har selv haft og hørt om flere have problemer med montering af forskellige reservedele fra dem, da stumperne simpelthen ikke passer..

Sorry , bare mit sure opkast :D

ingen grund til opkast.. men vi har hver især ret til vores mening.. og min er ANTI Thansen.. baseret på de erfaringer jeg har med deres ting.. god weekend..

Juul

• Gæst
« Svar #19 Dato: 13. November 2008, 18:05 »
Jeg har nu helt droppet tanken om 15" alu på min 307, de kan ikke være der da jeg har en bosch kaliber som fylder for meget (der er ikke plads til afbalangseringsklodser) så imorgen køber jeg 4 stk. 15" stålfælge. :(

Dieselfreak

• Gæst
« Svar #20 Dato: 13. November 2008, 18:36 »
Hvorfor ikke bare gå op i 16"?

Juul

• Gæst
« Svar #21 Dato: 13. November 2008, 20:05 »
Hej
Jeg vil bruge 15" da dækkene er væsentligt billigere

KJ

• Gæst
« Svar #22 Dato: 19. November 2008, 20:39 »
Lad være med at købe de billige alufælge hos T Hansen. Hjulboltene går løs fordi fælgene er så bløde i metallet at de ikke kan spændes med det rette moment. Når man forsøger at spænde dem moser man bare boltene ind i hullerne. Jeg har set flere der har tabt hjulbolte eller hvor fælgene er gået løs !!