Dieselfreak skrev:
Hvad er det der helt præcis er galt med thansen fælge? Jeg har ofte hørt folk tale dårligt om dem, men de har aldrig selv ejet et sæt.
Er det fordi de bliver skæve eller...?
Jeg ved godt at thansen sælger meget skrammel som man ikke burde købe, men de sælger da også mange gode ting, højtalere, kabler radioer, reservedele etc...
Og når man kigget på deres hjemmeside sælger de også fx momo fælge som vel er god kvallitet?
ifølge min dækpusher må han ofte afvise folk der normalt benytter ham som mekaniker/dækmand, da de kommer med deres Thansen fælge og har problemer af divergerende art..
og nej har aldrig ejet et sæt Thansen fælge.. har min bil og mit liv for "kært"..
af diverse produkter jeg dog har købt har været LED baglygter til min 306.. efter 3. sæt der aldrig virkede ordentligt var det slut..
udstødningsdele til min 45 scooter der ikke passede..
div. andre ting der var for "billige"..
kvalitet betaler sig..
det eneste jeg har købt der, der var virkeligt godt.. var deres flexviskere..
af skræmme historier om deres fælge er der nogen med en vw passat der fik at vide, der skulle fælge på ifølge Thansens fra Mitsubishi delen af deres katalog.. resultat.. på en frakørsel fra motorvej faldt den ene forreste fælg af.. havde vredet sig løs pga. forkerte bolte og forkert indpresning..!!!
så derfor vil jeg undre mig hver gang folk tror det er det rigtige sted at spare..
folk køber rask væk biler til 2-3-4-500,000- eller mere.. og køber Thansen fælge med discount dæk..
og det fatter jeg ikke en bred meter af..
ang. deres rigtige mærkefælge som de større dæk/fælg forhandlere også har, tror jeg såmænd heller ikke fejler noget..
Ville bare aldrig løbe chancen, nu man også har hørt hvor modvillige de er til at hjælpe folk med en god løsning når først problemerne er opstået..
køber hellere dæk/fælge ved den lille mekaniker der altid er sulten efter arbejde og kan fortælle og rådgive om varene samt give en god pris, end ved de store kæder der er F.....!! ligeglade og ikke husker kunderne så snart de er på vej ud af døren..