Forfatter Emne: J.R. <---Ny Peugeot ejer !!  (Læst 2076 gange)

JR Peu406geot

• Gæst
J.R. <---Ny Peugeot ejer !!
« Dato: 04. Maj 2005, 23:12 »
Hey all..

Ny Peugeot member og ejer her :)

Glæder mig til at se hvad de fransmænd kan og hvad de ikke kan, hehe
Sad lige og kiggede på udstyr på peugeot.dk og så rejste der sig lige et par spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.

Den der bordcomputer i en 1.8SR fra 2000, hvad kan den ??

og

Den originale alarm der betjenes med originale nøgle, hvad dækker den over eks. rumsensor, glas, niveau osv.  ved i det ??

og til sidst

Hvad kræver det at få udetemp. i infocenteret ???, for det har jeg ikke :(

Det var lige de første spørgsmål fra en Peugeot newbie, håber i kan hjælpe ;)

J.R.

rifseim

• Gæst
RE: J.R. <---Ny Peugeot ejer !!
« Svar #1 Dato: 05. Maj 2005, 11:35 »
Citér
JR skrev:
Hey all..

Ny Peugeot member og ejer her :)

Glæder mig til at se hvad de fransmænd kan og hvad de ikke kan, hehe
Sad lige og kiggede på udstyr på peugeot.dk og så rejste der sig lige et par spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med.

Den der bordcomputer i en 1.8SR fra 2000, hvad kan den ??

og

Den originale alarm der betjenes med originale nøgle, hvad dækker den over eks. rumsensor, glas, niveau osv.  ved i det ??

og til sidst

Hvad kræver det at få udetemp. i infocenteret ???, for det har jeg ikke :(

Det var lige de første spørgsmål fra en Peugeot newbie, håber i kan hjælpe ;)

J.R.

Hej og velkommen til,...

"ST modellens" boardcom. kan flg. km til tom tank, gennensnit forbrug pr L/100 km,
aktuelt forbrug L/100 km, triptæller, dato.

Udendørstemp. måler sidder i højre sidespejl, den ligner nøjagtigt den A/C temp. måler der sidder i midten af vinduet (frontpanel)

ved ikke om du kan tilslutte en temp. måler hvis du ikke har det i forvejen. ST modellen er det jo standard.

original alarm, dækker ikke vinduer eller lign. kun startsspærre, der er indbygget en chip eller noget i nøglen, så når du sætter den i tændingslåsen så bliver den "godkendt"

nicklas

JR Peu406geot

• Gæst
RE: J.R. <---Ny Peugeot ejer !!
« Svar #2 Dato: 05. Maj 2005, 16:47 »
hey igen..

ved heller ikke om jeg kan montere den ude temp. måler hvis jeg ikke allerede har den, men det er den i midterkonsollet jeg er ude efter, og jeg kan forstå på dig at føleren skal sidde i midt frontrude...
Måske andre der ved om man kan eftermontere systemet ??

Ang. alarmen, så fremgår det af Peugeot`s hjemmeside under tilbehør, at der kan købes en alarm der virker sammen med bilen org. fjernbetjening, af det forstår jeg at den virker sammen med den trådløse fjernbetjening som man låser op med og dermed også deaktiverer alarm, måske tager jeg fejl...

Er der i grunden ikke startspærre i en SR standard ???

J.R.