Forfatter Emne: Antal af aktive?  (Læst 2085 gange)

Markussen

• Gæst
Antal af aktive?
« Dato: 10. Maj 2005, 23:45 »
Ville bare høre om hvor mange aktive der er på forummet?

Og om der kommer mange til de bil-træf i holder?

Fornemmer nemlig at der ikke er særlig meget gang i den her på siden!! Kan det dog passe?:|

Mi16 Kompressor

• Gæst
RE: Tjae
« Svar #1 Dato: 13. Maj 2005, 19:14 »
Jeg tror godt det kan passe der ik er så mange aktive herinde. Jeg undres over det samme.

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Antal af aktive?
« Svar #2 Dato: 13. Maj 2005, 21:31 »
Måske hænger det sammen med at vi er en bilklub og ikke en internet-bilklub, groft sagt. Forummet har ikke eksisteret så længe som Hi-speed, som du sikkert sammenligner aktivitet med.

Vi kunne selvfølgelig godt tænke os mere aktivitet, både her på siden og i klubben generelt. Så fortsæt endelig og meld dig ind i klubben, hvis du ikke allerede har gjort det. :)
« Senest Redigeret: 13. Maj 2005, 21:32 af Thomas 307 SW »
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Lambertsen

• Gæst
RE: Antal af aktive?
« Svar #3 Dato: 17. Maj 2005, 14:07 »
Jeg må desværre give de foregående ret. Der kunne være mere aktivitet - men omvendt synes jeg det er rart at det ikke alt sammen handler om hvordan man tuner, styler eller på anden måde maltrakterer sin bil. Personligt meldte jeg mig ind fordi jeg har kørt rigtig menge km i forskellige Peugeot - med deraf følgende utallige (mere eller mindre ønskede/planlagte) erfaringer.

Som Thomas skriver er det op til os selv som brugere at bidrage med det vi kan og hjælpe hvor vi hver i sær har erfaringer som kan spare andre ubehageligheder.

Mvh

Michael