Forfatter Emne: HJÆLP MIG!!!  (Læst 2602 gange)

csa

• Gæst
HJÆLP MIG!!!
« Dato: 31. Maj 2005, 20:29 »
Jeg er meget interesseret i at vide, om der er nogen herinde der ved hvor jeg kan få fat i denne type Lexus-baglygte

http://www.fk-automotive.com/de/artikelanzeige.php

Jeg har en sort Peugeot 406 SV 2,0 Turbo fra '98, og jeg er sikker på de lygter ville klæde min bil helt enormt, så hjælp mig, please!

Nogen vil nok tænke "hvad er hans problem, han har jo fundet dem, så hvorfor bestiller han dem ikke bare?"
Det gør jeg ikke fordi det er en tysk side, jeg har købt pr. internet før fra en tysk side, og det blev i sidste ende meget dyrere end hvis jeg havde købt de samme varer i dk, men jeg har nok bare været uheldig.

Altså, hvis nogen ved hvor jeg kan finde de lygter i DK og gerne til en rimelig pris, så er jeg evig taknemmelig.

SALAMANDER

• Gæst
RE: Merløse...
« Svar #1 Dato: 02. Juni 2005, 17:24 »
Så er vi jo næsten naboer!
LOL!
:)

Jeg var nede på kræmmermarkedet og det var godt nok større end jeg havde regnet med!

goldfisk

• Gæst
RE: HJÆLP MIG!!!
« Svar #2 Dato: 06. Juni 2005, 16:09 »
tja hvis jeg kunne se det så ville det nok være meget nemmere ;)

csa

• Gæst
« Svar #3 Dato: 07. Juni 2005, 22:45 »
Citér
SALAMANDER skrev:
Så er vi jo næsten naboer!
LOL!
:)

Jeg var nede på kræmmermarkedet og det var godt nok større end jeg havde regnet med!

Har skrevet en privat besked til dig

csa

• Gæst
« Svar #4 Dato: 07. Juni 2005, 22:49 »
Citér
goldfisk skrev:

Ja, det har du ret i, men jeg er altså pc-mongol, og har ikke lært at sætte en link ind der virker, men jeg ved da at man bare kan kopiere linket og sætte det ind i "adressefeltet", så vil du kunne se dem....og de er for fede ;o)

Ps.: Hvis nogen kan lære mig hvordan man sætter et link ind der virker, så er jeg meget interesseret ;o)....men det er vel noget der tilhører en anden tråd (he-he)

goldfisk

• Gæst
« Svar #5 Dato: 08. Juni 2005, 18:05 »
Citér
csa skrev:
Citér
goldfisk skrev:

Ja, det har du ret i, men jeg er altså pc-mongol, og har ikke lært at sætte en link ind der virker, men jeg ved da at man bare kan kopiere linket og sætte det ind i "adressefeltet", så vil du kunne se dem....og de er for fede ;o)

Ps.: Hvis nogen kan lære mig hvordan man sætter et link ind der virker, så er jeg meget interesseret ;o)....men det er vel noget der tilhører en anden tråd (he-he)

hehe ja lige presis der er ingen problemer med at få siden op men jeg kan bare ik se de lygter du hentyder til hvad for en bil er de til og model

csa

• Gæst
« Svar #6 Dato: 14. Juni 2005, 23:14 »
Citér
goldfisk skrev:
Citér
csa skrev:
Citér
goldfisk skrev:

hehe ja lige presis der er ingen problemer med at få siden op men jeg kan bare ik se de lygter du hentyder til hvad for en bil er de til og model

Sorry!
Jeg prøver her at forklare hvordan du/I finder de omtalte lygter.

Gå ind på
http://www.fk-automotive.com/de/index.php

Tryk på "Rückleuchten", hvor der er et billed af en baglygte.

I øverste højre hjørne står der "Fahrzeugauswahl", der søger du/I efter "Peugeot" samt "406 B" så kommer lygten frem.

...og mit spørgsmål er så stadig, hvor kan man købe dem herhjemme til en billig penge???