Kan se på tidligere indlæg at vi er MANGE der har et defekt varmesystem i en 407´er.
Det bekræftes fra værkstederne - jeg har d.d. talt med Peugeot Danmark der ikke vil gøre noget ved biler der er over 2 år gamle.
Men det mest groteske er at det ER en konstruktionsfejl - Peugeot DK VED det - og det gør Peugeot International også.... Det er derfor p.t. ikke en gang muligt at skaffe reservedele til at reparere din kolde bil!!
Reservedelen koster få hundrede kroner men med udskiftning løber det samlet op i ca. 8000 - eller mere hvis det er hele varmekassen og ikke blot et spjæld der skal skiftes.... Og rygterne siger at reservedelene tilbageholdes fordi Peugeot-fabrikkerne HAR erkendt at der er en konstruktionsfejl.
Denne sag er jo grotesk - Peugeot forhandlerne mener formentligt det samme, da det jo er en udmærket bil på de fleste andre punkter....
Derfor har jeg d.d. oprettet sagen hos DR kontant og håbr vi kan få fokus på problemet - det bør jo være Peugeot Danmark der betaler for reparationen som en kulance-sag.-og ellers er jeg enig med flere der tidligere har brokket sig... dette kunne jo godt gå hen og blive den sidste Peugeot jeg har købt!!
Kontakt:
[email protected]