Forfatter Emne: Cykelholder til ferien Peug. 407 SW  (Læst 1673 gange)

Tobis

• Gæst
Cykelholder til ferien Peug. 407 SW
« Dato: 24. Juni 2010, 16:16 »
Hej,
Jeg skal til sommer på ferie til bornholm og vil i den forbindelse gerne have cykler med (4 cykler) er det nogen der kender nogle firmaer hvor man kan leje et cykelstativ til 4 cykler der er kompatibelt med Peuget 407 SW.

På forhånd tak

Bondie

• Gæst
RE: Cykelholder til ferien Peug. 407 SW
« Svar #1 Dato: 24. Juni 2010, 20:19 »
http://www.faerskot.dk/Cykelholdere/kbcykanh.htm

Men google er din ven B) der er et VÆLD af forhandlere, og sikkert også en tæt på dig

Tobis

• Gæst
« Svar #2 Dato: 28. Juni 2010, 22:47 »
Jeg var egentligt mere interesseret i leje af en cykelholder, men tak for svaret. Er der nogen der kan give input på leje af en cykelholder til 4 cykler?

midph

• Gæst
« Svar #3 Dato: 29. Juni 2010, 06:49 »
.. Google www.faerskot.dk    ..(det første link du fik er rigtig nok)..ellers prøv selv af skrive i Googles søgefelt.. "leje af cykelholder" ..så pooper det op!!...klik på deres firmalogo nederst på siden,så popper adr./tlf. nr. op.. mvh Preben
« Senest Redigeret: 29. Juni 2010, 07:07 af midph »

Tobis

• Gæst
« Svar #4 Dato: 01. Juli 2010, 10:49 »
Så har jeg lige et tillægsspørgsmål, er der nogen der ved, om det kan være 4 cykler på taget af en 407 SW?

Bondie

• Gæst
« Svar #5 Dato: 01. Juli 2010, 11:35 »
Skal starte med at sige jeg ikke ved det med sikkerhed, men umiddelbart nej. Men en evt kombination af 2 på taget og to på krogen kunne også være en vej ud ?

midph

• Gæst
« Svar #6 Dato: 01. Juli 2010, 20:08 »
..prøv at ringe til firmaet,om de har de tagcykelholdere som cykelryttere/hold bruger,der står racercyklerne lettere skråtstillet og forskudt uden at rage ud over bilens sider..desuden mener jeg at vinklerne kan justeres og der er plads til 4-6 cykler vil jeg mene..ellers spørg i en cykelforretning hvor de handler racercykler,eller søg her på nettet under www.bikebuster.dk og www.webike.dk..mvh. Preben
« Senest Redigeret: 01. Juli 2010, 20:10 af midph »