Forfatter Emne: ESP/ASR fejl  (Læst 2226 gange)

michaelsjepsen

• Gæst
ESP/ASR fejl
« Dato: 01. August 2010, 18:16 »
Hej

har en Peugeo 207 der melder en ESP/ASR fejl

Hvad kan der være galt ?

Martinovitz

• Gæst

michaelsjepsen

• Gæst
RE: ESP/ASR fejl
« Svar #2 Dato: 18. August 2010, 08:12 »
nu har jeg så lige været hos Peugeot i Ringkøbing, de siger at alle mine service er overholdt som de skal være, men at det kun er en bestemt dato interval de skifter undwer garanti.

Jeg spørger så om jeg som god kunde ikke får det dækket af dig som forhandler. Han svarer at de har de gjort ved nogen, og jeg spørger så om hvor god en kunde man skal være for at de dækker det. han trækker bare på skulderen.

Føler mig så dårlig behandlet og har lige fået at vide at jeg ikke er en god kunde !!!!!!!!

midph

• Gæst
« Svar #3 Dato: 18. August 2010, 08:55 »
..du skriver ikke hvornår bilen er købt der..husk,at du har 6mdr. garanti og 2år(18mdr.) reklamationsret http://www.juraeksperten.dk/brugte_biler.html mvh.

michaelsjepsen

• Gæst
« Svar #4 Dato: 18. August 2010, 16:21 »
kan man slet ikke slette denne fejl ?

michaelsjepsen

• Gæst
« Svar #5 Dato: 18. August 2010, 16:31 »
kan man slet ikke slette denne fejl ?

silverfox

• Gæst
« Svar #6 Dato: 19. August 2010, 20:28 »
Nej. Det er den elektriske styreenhed til ESP systemet der er defekt. Dine bremser virker stadig rent mekanisk, men dine elektroniske hjælpemidler er ude af drift. Det undrer mig dog at du ikke kan få det dækket, da kravet er at service skal være overholdt os aut. forhandler. Men hvis forhandleren siger sådan, må det jo passe. Så er det jo fordi at han ikke kan få det dækket hos Peugeot DK.

morgan

• Gæst
« Svar #7 Dato: 20. August 2010, 00:53 »
syntes at du skal prøve en anden peugeot forhandler, og høre om denne fejl..

Eks... der er til 1000 i forskel på service imellem køge og næstved forhandler...Næstved er bare super...........

Ring  rundt og spørg om prob....

Go week