Forfatter Emne: Lys / blinklys på 206 sw  (Læst 2141 gange)

SGryn

  • Gæst
Lys / blinklys på 206 sw
« Dato: 24. September 2010, 14:11 »
Hej.
Jeg har et begyndene problem på min lille bil, nogen gange (ser det kun når det er mørkt) slukker kørelyset og instrumentlyset på min bil. det er som regel i forbindelse med at jeg blinker til højre eller venstre. Noget underligt ved problemet er at det kommer igen når jeg lige vipper lidt på "blink stangen".
Jeg er lidt bange for at jeg skal til og investere i et nyt rat..

Men er der nogen der kender til problemet og måske kender en mulig løsning ville jeg være lykkelig for at høre nærmere.

Mvh Søren

dalle83

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #1 Dato: 24. September 2010, 18:39 »
Lyder til det din com2000 der er fejl i.. Det er den du styre dit blinklys med,sprinkler,lys ovs med....

morgan

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #2 Dato: 24. September 2010, 21:14 »
hej SGryn

Du har problemer med din kontakt... Den der styre blink, lys osv..

Der skal ny arm til..

Kan købes brugt til fornuftige penge.. Men også som ny, det skal du selv vudere om du vil offer...

Det tager ca 15 min at skifte en arm og du bliver glad igen...
« Senest Redigeret: 24. September 2010, 21:17 af morgan »

dalle83

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #3 Dato: 25. September 2010, 12:19 »
Citér
morgan skrev:
hej SGryn

Du har problemer med din kontakt... Den der styre blink, lys osv..

Der skal ny arm til..

Kan købes brugt til fornuftige penge.. Men også som ny, det skal du selv vudere om du vil offer...

Det tager ca 15 min at skifte en arm og du bliver glad igen...


Mn ka ikk kun skifte en "arm" i en com2000..? Mener jeg da bestemt ikk. Det er da hele enheden ikk.

silverfox

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #4 Dato: 25. September 2010, 15:41 »
Korrekt. Ikke alene skal man skifte enheden, den skal osse kodes med tester efterfølgende. Så det er ikke noget man kan gøre selv. Desuden er der så mange forskellige udgaver af den enhed, at det vil være meget svært at finde en brugt.

dalle83

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #5 Dato: 25. September 2010, 19:43 »
com2000 skal ikk kodes.. ;)
« Senest Redigeret: 25. September 2010, 21:05 af dalle83 »

silverfox

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #6 Dato: 25. September 2010, 21:51 »
Nej, det har du ret i. Jeg ved sgu ikke lige hvad jeg tænkte på? Men under alle omstændigheder er det ikke nemt at gøre selv....

dalle83

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #7 Dato: 26. September 2010, 10:02 »
Nej airbag,rat ska afmont.. Beklædning rundt om com2000 ska afmont.. Før man ka komme til at afmont com2000. Men hvis man har lidt forstand på hva man laver,ka det da lade sig gøre uden det helt store. ;)

dalle83

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #8 Dato: 26. September 2010, 10:03 »
Citér
SGryn skrev:
Hej.
Jeg har et begyndene problem på min lille bil, nogen gange (ser det kun når det er mørkt) slukker kørelyset og instrumentlyset på min bil. det er som regel i forbindelse med at jeg blinker til højre eller venstre. Noget underligt ved problemet er at det kommer igen når jeg lige vipper lidt på "blink stangen".
Jeg er lidt bange for at jeg skal til og investere i et nyt rat..

Men er der nogen der kender til problemet og måske kender en mulig løsning ville jeg være lykkelig for at høre nærmere.

Mvh Søren


Har du fået fikset dit problem?? :o

SGryn

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #9 Dato: 26. September 2010, 11:20 »
Nej ikke endnu, jeg har ikke rigtig haft tid til at se på posten siden jeg lagde den.
men jeg er meget glad for alle jeres fine henvendelser, og skal til og igang med bilen.. skal også lige have fikset noget ratslør i højre forhjul. Men det ved jeg trods alt hvordan man gør.

:)

SGryn

  • Gæst
RE: Lys / blinklys på 206 sw
« Svar #10 Dato: 06. Oktober 2010, 00:13 »
så har jeg undersøgt det nærmere :) - undskyld det sene svar.!
jeg har set mig lidt omkring, og det ser ud til jeg skal skifte hele "armsystemet" og det koster lige 2200 hvis jeg selv gør det - vel og mærket..
så venter til jeg har lidt flere penge mellem hænderne.
tak for alle de fine svar :D