Forfatter Emne: Hækspoiler til 206'er - Hvilken?  (Læst 2112 gange)

MadMouse

• Gæst
Hækspoiler til 206'er - Hvilken?
« Dato: 31. August 2005, 11:35 »
Hej jeg skal snart ha' malet min 206'er og vil gerne ha en hækspoiler monteret og malet i samme ombæring. Men så vidt kan jeg se at den koster ca. 3000,- ved Peugeot og ned til 795,- hos 3. parts forhandlere! Er der nogen forskel på dem? Er der nogen gode steder at købe?
Det skal bare være den "alm." standard-hækspoiler.

Takker..

NiCoL

• Gæst
RE: Hækspoiler til 206'er - Hvilken?
« Svar #1 Dato: 31. August 2005, 12:38 »
Peugeot tager også for meget for dem.. Hvis du ser dem et andfet sted magen til kan det være samme kvalitet, bare billigere.. Men IKK køb dem ved T-Hansen!!

Marck 206 GT

• Gæst
« Svar #2 Dato: 31. August 2005, 14:16 »
Husk lige at, de ca. 3000kr er jo ink. lakering og montering... Så det kommer jo an på om man har en autolakere i baghånden! ;)

NiCoL

• Gæst
« Svar #3 Dato: 31. August 2005, 15:15 »
Citér
Marck 206 GT skrev:
Husk lige at, de ca. 3000kr er jo ink. lakering og montering... Så det kommer jo an på om man har en autolakere i baghånden! ;)

Det er så rigtig nok.. Meeen det burde vel ikk koste mere end en plovmand at få malet sådan noget? :D

MadMouse

• Gæst
RE: Tjah...
« Svar #4 Dato: 15. September 2005, 10:31 »
Der er vel ikke nogen der har en URL til en spoiler som er pæn og ikke for dyr? :-)

Lige et andet spørgsmål, jeg har som sagt en Peugeot 206 XS (metal-grøn) og den har nogen bilka-buler og små ridser rundt omkring. Hvad koster det normalt at få lavet sådan noget? Nogen der kan anbefale en god og billig auto-lakér på Fyns land?

-Allan