Forfatter Emne: Idé til klubaften d.12/9  (Læst 2091 gange)

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
Idé til klubaften d.12/9
« Dato: 07. September 2005, 11:31 »
Skal vi ikke tage vores billeder fra sommerfesten med og udveksle dem? Så kan vi jo samtidigt snakke om den fede weekend vi havde.

Jeg kunne tage min bærbare pc med, og så kunne vi brænde cd´er med alle billederne på, til en billig mønt. ;)

Var det noget? giv venligst svar her.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Marck 206 GT

  • Gæst
RE: Idé til klubaften d.12/9
« Svar #1 Dato: 08. September 2005, 09:26 »
Hej 2mas.
Syntes det lyder som en rigtig god idé, desværre er jeg selv forhindret i at møde op på mandag, men mon ikke man kunne rede sig en "backup-"kopi på et andet tidspunkt... ;)

007SW

  • Gæst
RE: Sommerfesten m.m
« Svar #2 Dato: 08. September 2005, 10:54 »
Hej Thomas mfl. Synes også det er en god ide med lidt billeder og ikke mindst en tilbagemelding på hvordan festen gik. Os som desværre ikke kunne deltage vil gerne høre herom. Det kunne måske lokke nogle flere til at deltage næste gang. Indhold i et sådant arrangement er selvfølgelig vigtigt og jeg ved godt, det er den samme håndfuld mennesker som sikkert trækker læsset. Kan se i tidligere indlæg at festen næsten blev aflyst pga. manglende tilmelding. Skyldes det indholdet? - eller?

Som kommende nyt medlem vil jeg da gerne komme med lidt tanker om indhold til klubaftner/sommerfest m.m:

1. Afprøve sin peugeot på et køreteknisk anlæg
2. Besøg hos Peugeot DK
3. Besøge Peugeotclubber i andre lande - afholde sommerfest med dem.
4. Arrangere ture til Le Mans, Anderstorp o.lign
5. Kan vi som Club opnå diverse rabatter hos/med: FDM, Falck, på reservedele, bilvask etc.

Det var blot lidt strøtanker fra mig!

Hilsen

Michael





:D:D7SW

Morten C W

  • Gæst
RE: Idé til klubaften d.12/9
« Svar #3 Dato: 08. September 2005, 21:35 »
lyder som en god idé.. har jo måttet indse at man går glip af nogen ting, bare fordi man blev nød til at køre konen hjem så hun kunne tjene nogen penge til mig..

var du så helt klar i hovedet efter natten under åben himmel:D:D

ses mandag...

Lars 307SE

  • Gæst
RE: Idé til klubaften d.12/9
« Svar #4 Dato: 09. September 2005, 19:54 »
Kanon :)

Så kan I alle blive tvangsindlagt til at se mine billeder fra Peugeot-museet .... :D

Count me in

/Lars

Så får jeg også prøvet min nye brænder ...

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Idé til klubaften d.12/9
« Svar #5 Dato: 12. September 2005, 15:57 »
Citér
007SW skrev:
Hej Thomas mfl. Synes også det er en god ide med lidt billeder og ikke mindst en tilbagemelding på hvordan festen gik. Os som desværre ikke kunne deltage vil gerne høre herom. Det kunne måske lokke nogle flere til at deltage næste gang. Indhold i et sådant arrangement er selvfølgelig vigtigt og jeg ved godt, det er den samme håndfuld mennesker som sikkert trækker læsset. Kan se i tidligere indlæg at festen næsten blev aflyst pga. manglende tilmelding. Skyldes det indholdet? - eller?

Som kommende nyt medlem vil jeg da gerne komme med lidt tanker om indhold til klubaftner/sommerfest m.m:

1. Afprøve sin peugeot på et køreteknisk anlæg
2. Besøg hos Peugeot DK
3. Besøge Peugeotclubber i andre lande - afholde sommerfest med dem.
4. Arrangere ture til Le Mans, Anderstorp o.lign
5. Kan vi som Club opnå diverse rabatter hos/med: FDM, Falck, på reservedele, bilvask etc.

Det var blot lidt strøtanker fra mig!

Hilsen

Michael





:D:D7SW


Mange gode ideer Michael. Nogle har været prøvet uden held. Vil gerne uddybe en af dagene.

Citér
Morten K 306 XS skrev:

var du så helt klar i hovedet efter natten under åben himmel:D:D

ses mandag...


Ja, det var jeg da. Jeg fik jo godt med frisk luft, og vågnede lige foran morgenbordet på første parket.
Citér
Lars 307SE skrev:
Kanon :)

Så kan I alle blive tvangsindlagt til at se mine billeder fra Peugeot-museet .... :D

Count me in

/Lars

Så får jeg også prøvet min nye brænder ...


Dem vil jeg gerne se, spændende om der er kommet noget nyt siden jeg var dernede.

Vi ses alle sammen. B)
« Senest Redigeret: 12. September 2005, 15:57 af Thomas 307 SW »
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.