Forfatter Emne: Peugeot 307 sw el problemer  (Læst 3255 gange)

Bolling

  • Gæst
Peugeot 307 sw el problemer
« Dato: 21. Januar 2011, 18:40 »
Ok så gik det da helt galt for vores Peugeot kommer ud til bilen her til aften, så står den og blinker i lyset i kabine, alle lamper i instrument lyser, info display lyser, jeg står og kikker ind af vindue  med nøglen i hånden, bilen er stadig låst jeg låser op sætter mig ind sætter foden på bremsen og det hele stopper, slipper bremsen igen og det hele starter op igen, har stadig nøglen i hånden.... meget mærkeligt :o

Mit spørgsmål er så, hvad kan det være??? måske com 2000 modul ved ikke helt hvor meget det styrer og hvor meget det kan lave rav i..

Har pt efterladt bilen med demonteret batteri så den ikke bryder i brand i løbet af natten..

Håber der er nogle der kan kaste lidt lys over denne sagen ellers bliver der en billig Peugeot 307 sw 2.0 HDI 136HK Tilsalg inden længe :)

På forhånd tak
Lars Bølling

olsenselv

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 68
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Peugeot 307 sw el problemer
« Svar #1 Dato: 21. Januar 2011, 22:59 »
Mit spørgsmål er så, hvad kan det være??? måske com 2000 modul ved ikke helt hvor meget det styrer og hvor meget det kan lave rav i..

Hej

Er der anh.træk på din model ??? jeg tror at der kommet vand i dit anh.stik som laver rag i den, ellers kan der være kommet vand i din Bsi boks men tror fejlen det første

Hilsen
Olsen

silverfox

  • Gæst
RE: Peugeot 307 sw el problemer
« Svar #2 Dato: 22. Januar 2011, 10:44 »
Jeg hælder mest til vand i BSIen. Specielt hvis der er tale om en T6 model(fra '05 og frem).

Bolling

  • Gæst
RE: Peugeot 307 sw el problemer
« Svar #3 Dato: 22. Januar 2011, 18:36 »
Bilen er fra 4 mdr 2005 så er med van-bus, den er med anhængertræk men stikket ser tørt nok ud..

Har selv fået mistanke om BSI/sikringsboks under instrumentbord, da jeg for ca. en uge siden har monteret en motor/kabine varmer i bilen, og har ført kabler til kabineblæser og ur for fyr, gennem brandvæggen lige under forrude som jeg ikke har fået lavet helt tæt før idag, så håber meget på det er skylden i det hele, der har heller ikke været noget med bilen siden igår, andet end jeg nu mangler varme i føresæde og at elruden i føresiden ikke vil rulle op når man låser bilen på fjernbetjeningen og holder knappen nede alle de andre ruden lukker godtnok underligt! :)