Forfatter Emne: OT... Nummerplader Stjålet...!!!  (Læst 2216 gange)

Morten C W

• Gæst
OT... Nummerplader Stjålet...!!!
« Dato: 14. September 2005, 17:21 »
hej gutter... min far har her mellem 13-16 idag 14/9 fået stjålet sine nummerplader på sin 2mnd. gamle suzuki swift hjemme i carporten.

det er foregået i allègården 2770 Kastrup ved ejendommene ud mod tårnbyvej.. tæt på vandtårnet.

hvis i vil være så venlige at holde øjnene åbne efter dem hvis de evt. bliver monteret på en anden bil, og så kontakte polisen på 32 51 14 48 vil det være en stor hjælp.. nummeret er XN 48 031

hvis i gider det så tror jeg han vil være glad for hjælpen..

p.s desværre er det allerede anden gang nogen laver noget på den lille ræser.. 10 dage gammel blev S mærket midt på bagklappen fjernet, mens min far så det hele oppe fra køkken vinduet..
 han kunne dog ikke nå ned og få fat på de små knægte da han ikke er helt let til bens længere.. de cyklede lige 2 gange rundt og så afsted..
denne gang opdagede vi desværre ingenting før vi kom ned på gaden da han skulle køre mig hjem..

pisser mig totalt af at man kan være så frække.. nu koster det lige små 1200.- til en omregistrering

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: OT... Nummerplader Stjålet...!!!
« Svar #1 Dato: 14. September 2005, 20:30 »
Sådan noget l..t!

Holder øje, men det er jo ikke nemt når man også skal holde øje med trafikken.

Har du fået taget nogle billeder af din bil?
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Morten C W

• Gæst
RE: OT... Nummerplader Stjålet...!!!
« Svar #2 Dato: 14. September 2005, 21:30 »
ja han er også pænt :( den gamle..
han er sku blevet så glad for den.. han frygter det ikke er det sidste, nu da det allerede er anden gang der sker noget..
men som han siger han er jo ikke uvenner med nogen.. så enten er det igen drengestreger eller også skal de plader bruges til f.eks kørsel væk fra et bankrøveri..
kunne være ønsketænkning at han fik et billede fra en fotovogn med evt billede af den idiot der har hugget pladerne.. og vedkommende så er i politiets register

mht billeder har jeg ikke fået taget nogen.. skulle rode med computer hos den gamle idag og så evt tage billeder bagefter men der gik ged i de planer pga det med tyveriet.. kigger på det imorgen hvis vejret er til det, efter vi har været på motorkontoret og omregistrere swiften..

puha skal tidlig op pga sådan noget...

mvh morten k 306 2,0 xs 5d