Forfatter Emne: hej jeg har lige købt en 605ér men skal skifte paneler kan nogle hjælpe  (Læst 1778 gange)

nitram

• Gæst
hej jeg har lige købt en 605ér men skal skifte paneler kan nogle hjælpe til en billig penge,  den har også en lille skade ved bagruden som er skyld i ruden er smdret... er der ikke nogle plade genier der kan hjælpe mig til en rimelig pris....

25404868

nitram

• Gæst
RE: glemte lige at sige jeg ikke er såmeget på nettet så ring....
« Svar #1 Dato: 17. September 2005, 16:43 »
glemte lige at sige jeg ikke er såmeget på nettet så ring....

nitram

• Gæst
Citér
nitram skrev:
glemte lige at sige jeg ikke er såmeget på nettet så ring....

jeg vil betale selfølig...

nitram

• Gæst
RE: i reklamere
« Svar #3 Dato: 25. September 2005, 11:00 »
i reklamere at man skal være medlem osv osv..  ja  men man får ikke megen respons den anden vej   så  jeg takker sku nej  til den store ikke hjælpende hånd og medlemsskab......

Marck 206 GT

• Gæst
Citér
nitram skrev:
i reklamere at man skal være medlem osv osv..  ja  men man får ikke megen respons den anden vej   så  jeg takker sku nej  til den store ikke hjælpende hånd og medlemsskab......
Det er vel et spørgsmål om at der er andre der, som du selv siger, ikke er online HVER dag og dermed ikke kan svare tilbage lige med det samme.
Det du skulle ha gjort, var derimod at være blevet medlem og mødt op til vores klub-aftener, så havde du også haft rig mulighed for at hører om der var én der havde tid til at give en hjælpende hånd... Men det er jo bare min mening;)