Forfatter Emne: 206+ HDI 1,4  (Læst 1367 gange)

MG

  • Gæst
206+ HDI 1,4
« Dato: 17. Maj 2011, 21:41 »
Hej jeg er lige blevet den lykkelige ejer af sådan en, men den kan ikke køre mere end 20 km. pr. liter blandet kørsel er det normalt ?
Hvilken info kan man få ved at montere info center og er det noget man selv kan og billigste pris hvor ?:)
På forhånd tak

viggo_olsen

  • Gæst
RE: 206+ HDI 1,4
« Svar #1 Dato: 17. Maj 2011, 22:57 »
Citér
MG skrev:
Hej jeg er lige blevet den lykkelige ejer af sådan en, men den kan ikke køre mere end 20 km. pr. liter blandet kørsel er det normalt ?
Hvilken info kan man få ved at montere info center og er det noget man selv kan og billigste pris hvor ?:)
På forhånd tak


På højre arm (altså der hvor vinduesvisker funktionen sidder) er der en knap forenden af armen kan du trykke på en knap hvor du kan sidde og bladre i menuerne.

406er

  • Gæst
RE: 206+ HDI 1,4
« Svar #2 Dato: 20. Maj 2011, 23:46 »
Citér
viggo_olsen skrev:
Citér
MG skrev:
Hej jeg er lige blevet den lykkelige ejer af sådan en, men den kan ikke køre mere end 20 km. pr. liter blandet kørsel er det normalt ?
Hvilken info kan man få ved at montere info center og er det noget man selv kan og billigste pris hvor ?:)
På forhånd tak


På højre arm (altså der hvor vinduesvisker funktionen sidder) er der en knap forenden af armen kan du trykke på en knap hvor du kan sidde og bladre i menuerne.





På 206+'er der ikke dette funktion Desværre :D
« Senest Redigeret: 20. Maj 2011, 23:46 af 406er »

silverfox

  • Gæst
RE: 206+ HDI 1,4
« Svar #3 Dato: 22. Maj 2011, 21:09 »
Info center kan ikke eftermonteres. Det kræver ændring/udskiftning af for mange komponenter.

borring88

  • Gæst
RE: 206+ HDI 1,4
« Svar #4 Dato: 23. Maj 2011, 09:26 »
Jeg har bevidst ikke fået infocenter med til min, som kommer i slutningen af ugen, da jeg har hørt det kun er ca. tal det viser. Så vil jeg hellere selv regne det ud.

Vil da også lige se hvor langt jeg kan presse min op, håber da ikke kun at den kan køre de 20 km/l.