Forfatter Emne: Sjovt spm:-)  (Læst 1707 gange)

wil

• Gæst
Sjovt spm:-)
« Dato: 10. Oktober 2005, 22:04 »
Hejsa alle, skriver lige min første tread her inde, har lige købt en pug 206 1,6, og vil i den anledning lige høre hvad i gør hvis i skal have jeres hund med i bilen, men ikke vil have hundhår overalt, min gamle golf er fyldt med det, og det skal en ny bil ikke være, nogle ideer? har set et "telt" lign. produkt hvor man kunne smide køteren ind, og så undgå alle de hår, hvad skal jeg gøre

/christian:)

Marck 206 GT

• Gæst
RE: Sjovt spm:-)
« Svar #1 Dato: 11. Oktober 2005, 07:54 »
Citér
wil skrev:
Hejsa alle, skriver lige min første tread her inde, har lige købt en pug 206 1,6, og vil i den anledning lige høre hvad i gør hvis i skal have jeres hund med i bilen, men ikke vil have hundhår overalt, min gamle golf er fyldt med det, og det skal en ny bil ikke være, nogle ideer? har set et "telt" lign. produkt hvor man kunne smide køteren ind, og så undgå alle de hår, hvad skal jeg gøre

/christian:)
Davs og tillykke med din 206'er... Har godt nok ikke personligt hund, men har kun hørt gode ting omkring "hunde-teltet" og hvis du køber 2 "telte" så ved du også hvor svigermor skal sidde, næste gang hun skal med på slæb... ;)

SALAMANDER

• Gæst
RE: HUNDEHÅR!
« Svar #2 Dato: 11. Oktober 2005, 19:11 »
KLIP HUNDEN SKALDET!

:p