Forfatter Emne: Temperatur udsving 406 2.0 HDI  (Læst 1077 gange)

millamartin

  • Gæst
Temperatur udsving 406 2.0 HDI
« Dato: 03. Oktober 2011, 22:34 »
Min eller rigtig fine 406 har siden vi fik ligget stabilt på 90 grader på temperatur måleren i instrumentbordet. Men her de sidste par dage har måleren haft udfald, hvor den gik fra 90 grader til 0 grader, altstå ligesom om måleren slår fra eller er ustabil. Her til aften opdagede jeg så at den kun lå på 80 grader, og så med endnu længere udfald.
Er der noget der kender det syndrom? Er det termostaten, eller bare en af de mange påståede el fejl som peugoet rygtes at ha'?

Martin.

morgan

  • Gæst
RE: Temperatur udsving 406 2.0 HDI
« Svar #1 Dato: 04. Oktober 2011, 20:47 »
Citér
millamartin skrev:
Min eller rigtig fine 406 har siden vi fik ligget stabilt på 90 grader på temperatur måleren i instrumentbordet. Men her de sidste par dage har måleren haft udfald, hvor den gik fra 90 grader til 0 grader, altstå ligesom om måleren slår fra eller er ustabil. Her til aften opdagede jeg så at den kun lå på 80 grader, og så med endnu længere udfald.
Er der noget der kender det syndrom? Er det termostaten, eller bare en af de mange påståede el fejl som peugoet rygtes at ha'?

Martin.


Hvis du havde en 407, så havde jeg sagt "køb ny bil"...

Du har en klasikker... og du har thermostat der ikke kan finde ud af det. Måske en føler, men vi er nede i små penge....;)

Med det at den slår til og fra.... det er din føler....   100 kr.
« Senest Redigeret: 04. Oktober 2011, 20:49 af morgan »