Forfatter Emne: Ny Peugeot Ejer :)  (Læst 1572 gange)

DennisTP

  • Gæst
Ny Peugeot Ejer :)
« Dato: 09. December 2011, 12:37 »
Hej alle..

Jamen jeg er ny her i klubben, har lige tilmeldt mig, og tænkte jeg lige ville præsentere mig selv kort :)

Mit navn er Dennis og jeg er 29 år, jeg har købt en 406 1.8 stationcar fra 2000 for nylig og jeg har ikke en DYT eller BÅT forstand på biler (tekniske detaljer og motor) ud over at kører i dem, så jeg er glad for at jeg fandt denne hjemmeside, og håber så på at der er en masse venlige sjæle her i blandt som kan komme med et godt råd og en "hjælpene hånd" når/hvis jeg skulle henvende mig med et problem el. lign. :)

Hej med jer alle sammen.

P.s har faktisk et enkelt spørgsmål til at starte med.. mine tagrallinger samt dør håndtag er blevet matte, eller grålige, er der en måde man kan få dem til at se nye ud, altså sorte uden at skulle spraymale dem :) ??

mvh
Dennis B)
« Senest Redigeret: 09. December 2011, 12:46 af DennisTP »

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Ny Peugeot Ejer :)
« Svar #1 Dato: 09. December 2011, 16:05 »
Hej
Og velkommen, måske noget vinyl makeup kan friske dem lidt op, fåes i mange forskelle mærker, noget ala dette:
http:// http://www.alaska.dk/pi/Alaska_Vinyl_Make_Up_Udvendig_Spray_1905_11.aspx  
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

sttn

  • Gæst
RE: Ny Peugeot Ejer :)
« Svar #2 Dato: 09. December 2011, 19:37 »
hej

linolie... har jeg selv brugt ,super flot og lugter A H.... til...

morgan

  • Gæst
RE: Ny Peugeot Ejer :)
« Svar #3 Dato: 09. December 2011, 20:14 »
det holder kun 14 dage og en bilvask.....

Få dem lakeret i bilens farve.... det er flot.....
« Senest Redigeret: 09. December 2011, 20:23 af morgan »

DennisTP

  • Gæst
RE: Ny Peugeot Ejer :)
« Svar #4 Dato: 11. December 2011, 19:18 »
Tak for rådene, jeg har hørt om et eller andet "hjemmebryggeri" af forskellige midler, til et "produkt" som skulle være super godt, kan bare ikke huske hvad det var, men tak for hjælpen, måske skulle jeg få malet dem og lakeret dem i bilen farve :)

men vil det ikke blive dyrt ??

mvh

Dennis