Forfatter Emne: Sidespejle og bakgear 508  (Læst 1451 gange)

clausp

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sidespejle og bakgear 508
« Dato: 31. Maj 2012, 22:38 »
Hej

Jeg har læst i min instruktionsbog, at det skulle være muligt at sidespejlene indstiller sig automatisk, når 508'eren sætttes i bakgear.
Det ka jeg ik få til at virke!!
Nu er jeg så heller ikke ingeniør med speciale i biler, herunder 508'ere, men på den anden side, har jeg før haft held med at læse en instruktionsbog. Men jeg ka altså ik få det til at virke - instruktionsbogs læsning til trods:). Har spurgt hos forhandleren, men har kun fået en sludder for en sladder, som jeg ik lige synes ka passe.
Nogen, der har hints eller erfaringer at dele af?
Det er en Allure, så faciliteten burde være installeret:o

Claus P.

dalle83

• Gæst
RE: Sidespejle og bakgear 508
« Svar #1 Dato: 01. Juni 2012, 07:13 »
Citér
clausp skrev:
Hej

Jeg har læst i min instruktionsbog, at det skulle være muligt at sidespejlene indstiller sig automatisk, når 508'eren sætttes i bakgear.
Det ka jeg ik få til at virke!!
Nu er jeg så heller ikke ingeniør med speciale i biler, herunder 508'ere, men på den anden side, har jeg før haft held med at læse en instruktionsbog. Men jeg ka altså ik få det til at virke - instruktionsbogs læsning til trods:). Har spurgt hos forhandleren, men har kun fået en sludder for en sladder, som jeg ik lige synes ka passe.
Nogen, der har hints eller erfaringer at dele af?
Det er en Allure, så faciliteten burde være installeret:o
Er der ik nogen service,der hvor du købt bilen? :) Så må de vel li ku hjælpe dig med at få det indstillet.

Claus P.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Sidespejle og bakgear 508
« Svar #2 Dato: 02. Juni 2012, 23:47 »
Er det ikke kun det højre  og skal den ikke blinke samtidig til højre