Forfatter Emne: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT  (Læst 2257 gange)

bumas

  • Gæst
HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Dato: 08. Juli 2012, 14:06 »
*

midph

  • Gæst
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #1 Dato: 08. Juli 2012, 17:47 »
..hvis du bor nær den tyske grænse,vil jeg anbefale,at du smutter derned,da momsen(19%) er mindre end i DK (desværre)..timelønnen er også billigere,hvis det har interesse..jeg sparede en tusse på at kører derned for en rep., for kort tid siden og planlægger endnu en tur for tjek af min aircon=..ca. halv pris af DK incl. væske og rens .. o.s.v. mvh.

obak

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 204
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #2 Dato: 08. Juli 2012, 18:44 »
Citér
midph skrev:
..hvis du bor nær den tyske grænse,vil jeg anbefale,at du smutter derned,da momsen(19%) er mindre end i DK (desværre)..timelønnen er også billigere,hvis det har interesse..jeg sparede en tusse på at kører derned for en rep., for kort tid siden og planlægger endnu en tur for tjek af min aircon=..ca. halv pris af DK incl. væske og rens .. o.s.v. mvh.


Citroen tager ca. 650 kr.
New 308 Blue HDI 2.0 SW

dsm

  • Gæst
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #3 Dato: 08. Juli 2012, 19:41 »
har brugt den side her i lang tid..alt er super og god kvalitet

http://www.mister-auto.dk/da/

midph

  • Gæst
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #4 Dato: 08. Juli 2012, 20:05 »
Citér
obak skrev:
Citér
midph skrev:
..hvis du bor nær den tyske grænse,vil jeg anbefale,at du smutter derned,da momsen(19%) er mindre end i DK (desværre)..timelønnen er også billigere,hvis det har interesse..jeg sparede en tusse på at kører derned for en rep., for kort tid siden og planlægger endnu en tur for tjek af min aircon=..ca. halv pris af DK incl. væske og rens .. o.s.v. mvh.


Citroen tager ca. 650 kr.


.. citroen Haderslev også???..incl. ALT!!..(bortset fra evt. dele)???..for så er det værd at overveje Obak :D..Aunsbjerg tager 999kr. UDEN væske!!!:o
« Senest Redigeret: 08. Juli 2012, 20:07 af midph »

rem-dk

  • Gæst
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #5 Dato: 08. Juli 2012, 20:41 »
Man kunne jo også vælge at bruge et dansk værksted, og spare brændstoffet til 12-13 kr pr liter.
Så kan man få et godt samspil med et værksted i nærheden af hvor man alligevel kommer tit. Så støtter man også det danske erhvervsliv og de danske mekanikere som måske ellers ikke har noget at lave.

Dette er ikke nogen moralprædiken, men tænk hvis vi alle kørte udenlands når vi skulle bruge en mekaniker til al løse et problem.-- Det ville fandme være besværligt for mange af os.

midph

  • Gæst
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #6 Dato: 09. Juli 2012, 07:21 »
Citér
rem-dk skrev:
Man kunne jo også vælge at bruge et dansk værksted, og spare brændstoffet til 12-13 kr pr liter.
Så kan man få et godt samspil med et værksted i nærheden af hvor man alligevel kommer tit. Så støtter man også det danske erhvervsliv og de danske mekanikere som måske ellers ikke har noget at lave.

Dette er ikke nogen moralprædiken, men tænk hvis vi alle kørte udenlands når vi skulle bruge en mekaniker til al løse et problem.-- Det ville fandme være besværligt for mange af os.


..fuldstændig enig "rem-dk".. jeg har samme holdning,men når man som jeg ikke har ret mange penge og er afhængig af bil og bor nær grænsen,så sparer jeg hvor spares kan...derfor skriver jeg "desværre" omkring det med moms..jeg håber snart staten får øjnene op for de store mængder af penge der smutter over grænsen og sænker momsen og div. afgifter på alt herhjemme...jeg mener ..hver anden bil og trailer der køre nordpå hernede er FYLDT til randen med div. tyske varer og vi kunne øge forbruget og job``sne hvis moms og afgifter blev sænket..nå,men det er jo politik :D

rem-dk

  • Gæst
RE: HVOR FINDER MAN BILLIGE RESERVEDELE TIL PEUGEOT
« Svar #7 Dato: 10. Juli 2012, 20:36 »
Fint nok du, når man bor tæt ved grænsen er det selvfølgelig en anden sag, og resten er jeg nu også ganske enig i :-)
Held og lykke.