Tilmeldte til spise sammen arrangement efter vores glatbanekursus er foreløbigt :
Torben Jensen 406 V6
Kim206xs
Marck 206 GT og Louise
Bo og Marie
Morten og Annemette
Kenni 206SW
Thomas 306 RG
Har fundet lidt idéer til mad.. og eftersom vi åbenbart ikke bliver ret mange har jeg tænkt mig at forsøge at kokkerere noget selv..
Forret : Pandekager med svampecreme og lufttørret skinke evt. salat som tilbehør.. der foreslås mælkebøtter (læs:Rucola)
Hovedret : 1-2 dejlige store stykker MUH (Culotte eller lign.)smidt i ovnen
Tilbehør : enten bagekartofler med hjemmelavet hvidløgssmør/persillesmør og "lidt" af det kvinder er vilde med.. nemlig grøntsager;), eller flødekartofler og stadig lidt af det grønne;)
Dessert : IS (et par slags af hvad jeg evt. kan finde på tilbud..)+ vafler eller lign.
havde tænkt mig vi afregner efter hvor mange vi bliver.. jo flere jo billigere.. og skal nok købe ind på spare mode.. ser ingen grund til D´Angleterre priser..
synes man selv skal medbringe drikkevarer.. supermarked findes i nærheden, så man kan lægge vejen forbi på vej herhjem fra Roskilde..
meld ud om det er noget i kan bruge.. så finder jeg ud af om vi har en konto i evt. kan sætte penge ind på.. hvis man vil det..
aner dog intet om hvor meget det skulle være pr.pers. men håber det kan holdes ml.150-200.-
hvis man synes det er for dyrt, så meld ud om man hellere vil spise ude.. der er jo som skrevet tidligere restaurationer i nærheden..
det er bare mit forslag..
p.s er der nogen der måske vil give en hånd med, modtages hjælpen gerne.. evt med indkøb og forberedning af noget af maden Fredag d.10/2