Forfatter Emne: UPDATE.. ANG. D.11/2-06  (Læst 4288 gange)

Morten C W

• Gæst
UPDATE.. ANG. D.11/2-06
« Dato: 10. Januar 2006, 20:56 »
Til alle.... især til dem der ikke var til klubaften igår..

Til gårsdagens klubaften stillede jeg forslag om at vi udvidede dagens program efter vores glatførekursus d.11/2-06 med noget spisning om aftenen.. forslaget blev vel modtaget af de fremmødte..

vi har i kælderen på ejendommen et "hobbyrum" med borde og stole til ca.30 pers. Jeg har netop reserveret rummet til den dag og vil bare bede folk om at skriftligt tilslutte sig om de er med på aften arrangementet også..

til dem der ikke har nået at være med til de 2.forrige klubaftener hvor glatførekurset blev "stillet" på benene (tak til Marck 206 GT for indsatsen) kan jeg sige i selvfølgelig også er velkomne.. dog er der en begrænsning på føromtalte ca.30 pladser..

Forslag til hvilken mad vi skal indtage modtages..

Vi er så "heldige";) at have http://www.allekroen.dk/ i stueetagen så på trods af vi ser det hele fra køkkensiden;) er dér jo en mulighed. Ellers er der en anden restauration lidt længere væk på den anden side af grædemuren(læs metroen) som også er en mulighed..

hvis vi skal have hjemmetilberedt mad vil jeg godt lægge køkken til, jeg skal dog bede om tilberednings hjælp dagen før.. så det ikke bliver natmad..

umiddelbart var det kun "høvding" af dem der var til klubaften igår der ikke kunne komme grundet anden festivitas dagen før..

giv noget feedback så vi kan få en hyggelig dag og aften ud af det..

vedhæng er selvfølgelig velkomne:)

Adressen hvor dette arrangement foregår er : Spidslodden 9-17 i kælderen 2770 Kastrup
« Senest Redigeret: 28. Januar 2006, 17:38 af Morten C W »

Torben Jensen

• Gæst
RE: ANG. D.11/2-06 LÆS HER.....
« Svar #1 Dato: 11. Januar 2006, 17:51 »
Som aftalt på klubaften så er jeg frisk på at deltage.
skriv 1 person på forløbig.
Lad os bare få en hel dag til at gå, med Peugeot freks det kunne jo være vi lærte hinanden bedre at kende.

Hilsen Torben Jensen

kim206griffe

• Gæst
« Svar #2 Dato: 13. Januar 2006, 11:02 »
Jeg er frisk på noget spisning efter forhåbenligt en sjov dag bag rattet....

Marck 206 GT

• Gæst
« Svar #3 Dato: 13. Januar 2006, 12:00 »
Ja, jeg er også frisk... har ikke lige fundet ud af om konen har tid, men det kommer jo nok... ;)

Kenni

• Gæst
« Svar #4 Dato: 17. Januar 2006, 11:55 »
Jeg er også frisk, men konen er hos svigermekanikken den weekend, så i må nøjes med mig ;)

Morten C W

• Gæst
RE: tilmeldte og menu idé...
« Svar #5 Dato: 28. Januar 2006, 17:37 »
Tilmeldte til spise sammen arrangement efter vores glatbanekursus er foreløbigt :

Torben Jensen 406 V6
Kim206xs
Marck 206 GT og Louise
Bo og Marie
Morten og Annemette
Kenni 206SW
Thomas 306 RG

Har fundet lidt idéer til mad.. og eftersom vi åbenbart ikke bliver ret mange har jeg tænkt mig at forsøge at kokkerere noget selv..

Forret : Pandekager med svampecreme og lufttørret skinke evt. salat som tilbehør.. der foreslås mælkebøtter (læs:Rucola);)

Hovedret : 1-2 dejlige store stykker MUH (Culotte eller lign.)smidt i ovnen
Tilbehør : enten bagekartofler med hjemmelavet hvidløgssmør/persillesmør og "lidt" af det kvinder er vilde med.. nemlig grøntsager;), eller flødekartofler og stadig lidt af det grønne;)

Dessert : IS (et par slags af hvad jeg evt. kan finde på tilbud..)+ vafler eller lign.

havde tænkt mig vi afregner efter hvor mange vi bliver.. jo flere jo billigere.. og skal nok købe ind på spare mode.. ser ingen grund til D´Angleterre priser..

synes man selv skal medbringe drikkevarer.. supermarked findes i nærheden, så man kan lægge vejen forbi på vej herhjem fra Roskilde..

meld ud om det er noget i kan bruge.. så finder jeg ud af om vi har en konto i evt. kan sætte penge ind på.. hvis man vil det..

aner dog intet om hvor meget det skulle være pr.pers. men håber det kan holdes ml.150-200.-

hvis man synes det er for dyrt, så meld ud om man hellere vil spise ude.. der er jo som skrevet tidligere restaurationer i nærheden..

det er bare mit forslag..

p.s er der nogen der måske vil give en hånd med, modtages hjælpen gerne.. evt med indkøb og forberedning af noget af maden Fredag d.10/2
« Senest Redigeret: 29. Januar 2006, 12:54 af Morten C W »

Kenni

• Gæst
RE: UPDATE.. ANG. D.11/2-06
« Svar #6 Dato: 30. Januar 2006, 09:08 »
Citér
Morten K 306 XS skrev:
Tilmeldte til spise sammen arrangement efter vores glatbanekursus er foreløbigt :

Torben Jensen 406 V6
Kim206xs
Marck 206 GT og Louise
Bo og Marie
Morten og Annemette
Kenni 206SW
Thomas 306 RG

Har fundet lidt idéer til mad.. og eftersom vi åbenbart ikke bliver ret mange har jeg tænkt mig at forsøge at kokkerere noget selv..

Forret : Pandekager med svampecreme og lufttørret skinke evt. salat som tilbehør.. der foreslås mælkebøtter (læs:Rucola);)

Hovedret : 1-2 dejlige store stykker MUH (Culotte eller lign.)smidt i ovnen
Tilbehør : enten bagekartofler med hjemmelavet hvidløgssmør/persillesmør og "lidt" af det kvinder er vilde med.. nemlig grøntsager;), eller flødekartofler og stadig lidt af det grønne;)

Dessert : IS (et par slags af hvad jeg evt. kan finde på tilbud..)+ vafler eller lign.

havde tænkt mig vi afregner efter hvor mange vi bliver.. jo flere jo billigere.. og skal nok købe ind på spare mode.. ser ingen grund til D´Angleterre priser..

synes man selv skal medbringe drikkevarer.. supermarked findes i nærheden, så man kan lægge vejen forbi på vej herhjem fra Roskilde..

meld ud om det er noget i kan bruge.. så finder jeg ud af om vi har en konto i evt. kan sætte penge ind på.. hvis man vil det..

aner dog intet om hvor meget det skulle være pr.pers. men håber det kan holdes ml.150-200.-

hvis man synes det er for dyrt, så meld ud om man hellere vil spise ude.. der er jo som skrevet tidligere restaurationer i nærheden..

det er bare mit forslag..

p.s er der nogen der måske vil give en hånd med, modtages hjælpen gerne.. evt med indkøb og forberedning af noget af maden Fredag d.10/2

Det lyder fandme lækkert Morten, den er jeg med på. ;)

Morten C W

• Gæst
RE: endelige tilmeldinger
« Svar #7 Dato: 04. Februar 2006, 12:09 »
Her er så de endelige tilmeldinger til spise sammen arrangement efter vores glatbanekursus :

Torben Jensen 406 V6
Kim206xs
Marck 206 GT og Louise
Bo og Marie
Morten og Annemette
Kenni 206SW
Thomas 306 RG
og Manne(Dan)
ialt 11 pers.

vælger hermed at lukke for yderligere tilmelding da jeg regner med at påbegynde indkøb idag..

Svigermor har foreslået Roastbeef og Hamburgerryg eller Skinke til flødekartofler da Roastbeef skulle være på tilbud i en nyåbnet Irma i nærheden, så det vil jeg lige kigge på inden jeg endeligt beslutter hvad hovedretten bliver..

God Weekend til alle..
« Senest Redigeret: 06. Februar 2006, 18:27 af Morten C W »

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
« Svar #8 Dato: 05. Februar 2006, 19:24 »
Det lyder squ godt Morten.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Morten C W

• Gæst
« Svar #9 Dato: 06. Februar 2006, 18:43 »
har foreløbig fået købt et dejligt stort stykke muh..(oksefilét), ville rense det igår for sener og fedt, og fik sgu lige filéteret det yderste af den ene tommelfinger ;).. bare rolig.. mit blod kom ikke ud før hånden var væk fra kødet..:)

har også købt dug, servietter, plast ølglas og paptallerkener

så indtil videre er der for ca.44.- pr.pers

mangler at købe tilbehør til hovedretten alt til forretten og desserten.. men tror det bliver ok billigt..

??(hvad kunne i tænke jer mest til kødet bagekartofler m/hjemmelavet hvidløgssmør+persillesmør eller flødekartofler???)..

husk stadig at jeg ikke indkøber drikkelse.. vi lægger vejen forbi et supermercado på vej herned..

yderligere info følger når jeg får købt mere ind.. ses på lørdag drenge og piger..

keep it sliding.. elsker sne mens jeg sidder i min bil.. ellers ikk.

Thomas 307 SW

• Sr. Member
    • Vis profil
  • By: Køge
« Svar #10 Dato: 06. Februar 2006, 19:31 »
Jeg vil helst have flødekartofler, men kan også godt lide bagte.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Kenni

• Gæst
« Svar #11 Dato: 07. Februar 2006, 10:12 »
Jeg er også mest til flødekartofler.......mums

kim206griffe

• Gæst
« Svar #12 Dato: 07. Februar 2006, 17:30 »
flødekarfler............. det er jeg med på..

Morten C W

• Gæst
« Svar #13 Dato: 07. Februar 2006, 19:19 »
så blir det flødekartofler...

Morten C W

• Gæst
« Svar #14 Dato: 09. Februar 2006, 21:30 »
så er der indkøbt til forret, lidt mere til hovedretten.

Mangler lidt endnu til hovedretten + desserten..

indtil videre er vi oppe på ca.75.- pr.pers.

blir sgu nok meget billigere end jeg regnede med.. :)

hvis i synes der mangler noget lørdag må vi købe det på vejen herned..