midph skrev:
http://www.faelleslager.dk/ ..kig her eller prøv at kontakte dem .. foruden alt hvad KHJ har beskrevet,bliver der så ikke noget med dyrere forsikring o.lign.??..her "vejer du jo bilen op" også?..eller hvad??..jeg mener..du skriver i den anden købsannonce,at du både er fattig OG nærig..(ligesom jeg):D:D:D:D.. mvh. Preben
Preben, tak for linket. Jeg har allerede været der mange gange
Jeg har faktisk ikke undersøgt, hvad konsekvensen bliver for forsikringen. I mit tilfælde tror jeg ikke, at det kommer til at betyde noget. De ved godt, at jeg udelukkende bruger bilen privat. Det kommer til at koste en del i registreringsafgift, når der skal hvide plader på, til gengæld. Jeg regner med ca. 30K (worst case).
Til gengæld slipper jeg for de 5000,- om året, som det koster at køre privat på gule plader. Og jeg vil få meget mere glæde af bilen, hvis jeg kan fylde den op med venner, familie, kolleger og hitch-hikere.
Sidst men ikke mindst bliver det (formodentlig) nemmere at sælge bilen senere? Jeg formoder i hvert fald, at der er langt flere, der efterspørger brugte familiebiler end folk, der efterspørger brugte håndværkerbiler?