Forfatter Emne: Dyse udmåling  (Læst 3648 gange)

foxie

  • Gæst
Dyse udmåling
« Dato: 09. Marts 2013, 09:34 »
Hey jeg tror min 307 hdi 110 står og mister tryk på en af sine dyser, når den har holdt stille i nogle timer skal man tørne længere på starteren end normalt, og efter en hel nat er det helt galt. Det fik skiftet en dyse for 2 år siden pga. Fejl på retur der ikke lukkede ordenligt og den stod mistede tryk. Er det noget man selv ka teste eller udmåle , jeg er ikke helt dum til biler og vil gerne teste det selv inden den ryger på værksted.:)

Mh65140

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 187
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Dyse udmåling
« Svar #1 Dato: 09. Marts 2013, 19:40 »
_______________________
5008 2.0 hdi 2012/8
diagbox 7.xx og PP2000 i Aarhus V.

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Dyse udmåling
« Svar #2 Dato: 09. Marts 2013, 20:28 »
Citér
foxie skrev:
Hey jeg tror min 307 hdi 110 står og mister tryk på en af sine dyser, når den har holdt stille i nogle timer skal man tørne længere på starteren end normalt, og efter en hel nat er det helt galt. Det fik skiftet en dyse for 2 år siden pga. Fejl på retur der ikke lukkede ordenligt og den stod mistede tryk. Er det noget man selv ka teste eller udmåle , jeg er ikke helt dum til biler og vil gerne teste det selv inden den ryger på værksted.:)


Tag returslangerne af alle dyser og få en til at køre med starteren mens du kigger på dyserne   , der må ikke komme olie op af hullerne  højst et par dråber ...   står der en stråle op er dysen dårlig

foxie

  • Gæst
RE: Dyse udmåling
« Svar #3 Dato: 09. Marts 2013, 22:40 »
Super lyder godt , prøver jeg lige i morgen. tak for svar ;)

foxie

  • Gæst
RE: Dyse udmåling
« Svar #4 Dato: 11. Marts 2013, 21:46 »
Sidste nyt , dyse 2 udskiftet og nu starter den fint igen. Og fandt så lige ud af at de har sænket mange af reservedes priserne på pug 307, Lækkert:) det ku jo være man sku beholde den nogle år endnu.

binx

  • Gæst
RE: Dyse udmåling
« Svar #5 Dato: 11. Marts 2013, 22:44 »
Har også lige fået skiftet en dyse på min 1.6 HDi. Hvad gav du for din nu du siger den var sat ned

foxie

  • Gæst
RE: Dyse udmåling
« Svar #6 Dato: 12. Marts 2013, 07:16 »
Ca 2000 kr jeg har ikke fået den endelige regning endnu.

peterpan

  • Gæst
RE: Dyse udmåling
« Svar #7 Dato: 30. Marts 2014, 20:16 »
Hvor fik du skiftet den henne ? Er selv i Aabenraa området nogen anbefalinger ?