Forfatter Emne: Navigationsanlæg i 208  (Læst 3090 gange)

Vesth

  • Gæst
Navigationsanlæg i 208
« Dato: 28. Marts 2013, 08:43 »
Jeg har købt det meget dyre indbyggede navigationsanlæg til 208.

Har andre de samme problemer som  mig:
1)   man kan ikke skrive danske bogstaver: æ, ø, å. Hvordan klarer I dette problem?
2)   kortet virker som en gammel version, selvom jeg har fået oplyst at det er det nyeste
3)   der er ingen dansk tale
4)   giver enkelte gange op overfor addresser og guider kun til centrum af en by

Det er mærkeligt at Peugeot leverer en så primitiv version/mærke af navigationsanlæg.

Har I nogle kommentarer?

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Navigationsanlæg i 208
« Svar #1 Dato: 28. Marts 2013, 12:19 »
Citér
Vesth skrev:
Jeg har købt det meget dyre indbyggede navigationsanlæg til 208.

Har andre de samme problemer som  mig:
1)   man kan ikke skrive danske bogstaver: æ, ø, å. Hvordan klarer I dette problem?
2)   kortet virker som en gammel version, selvom jeg har fået oplyst at det er det nyeste
3)   der er ingen dansk tale
4)   giver enkelte gange op overfor addresser og guider kun til centrum af en by

Det er mærkeligt at Peugeot leverer en så primitiv version/mærke af navigationsanlæg.

Har I nogle kommentarer?


Hvad er dyrt ?  og hvad hedder anlægget   for det jeg kender til er der dansk menu og tale på

mrQ

  • Gæst
RE: Navigationsanlæg i 208
« Svar #2 Dato: 28. Marts 2013, 13:57 »
har monteret en navigation på en 208 der var dansk tale og man kunne godt skrive æøå såvidt jeg ved navigationen fik vi fra SEC scandinavia

Vesth

  • Gæst
RE: Navigationsanlæg i 208
« Svar #3 Dato: 22. April 2013, 19:52 »
Det er det navigationsanlæg som Peugeot leverer fra fabrikken. Prisen inkl skatter og afgifter er ikke mindre end 15.000 DKK