Forfatter Emne: Varmeskjold over udstødning  (Læst 5131 gange)

Michael LK

  • Gæst
Varmeskjold over udstødning
« Dato: 21. April 2013, 17:43 »
Det sidder løst og rasler, tapperne til fastgørelse er rustet godt, så de klemskiver, der holder det kan ikke sidde fast. Er det forsvarligt at afmontere det indtil man får lavet noget stabilt ? For det er satme irriterende at høre på....:|
« Senest Redigeret: 21. April 2013, 17:45 af Michael LK »

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #1 Dato: 21. April 2013, 19:44 »
Kan du ikke bare sætte nogen 6mm karosseriskiver under  , de har samme størrelse som en 5 krone

Michael LK

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #2 Dato: 21. April 2013, 20:38 »
Jow, det var måske en ide. Men indtil videre har jeg kilet en gammel læderhandske fast - det virker gævt...B)

larsK

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #3 Dato: 22. April 2013, 16:58 »
du må for guds skyld ikke fjerne varmeskjoldet, har haft en kunde der gjorde det samme han kom tilbage med ABS fejl. det viste sig at være ledningerne til abs sensor der var smeltet..

Michael LK

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #4 Dato: 22. April 2013, 19:21 »
Citér
larsK skrev:
du må for guds skyld ikke fjerne varmeskjoldet, har haft en kunde der gjorde det samme han kom tilbage med ABS fejl. det viste sig at være ledningerne til abs sensor der var smeltet..


Tak for advarslen - det var netop sådan noget jeg tænkte på. Det bliver fikset med nye skruer og skiver. ;)

RonZe

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #5 Dato: 24. April 2013, 16:48 »
Er dette et generelt problem ved 207? Min er også begyndt på det.

Michael LK

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #6 Dato: 24. April 2013, 17:20 »
Kunne jeg nemt forestille mig det er, det er ikke ligefrem millitærstandard det er lavet med - tværtimod, det er en noget spinkel fastgørelse med de klemskiver og tapper.

RonZe

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #7 Dato: 24. April 2013, 21:52 »
Skal have vognen ned til sit første 5+ service eftersyn, kunne man ikke nævne det der, hvor de så lige gennemgik det, og strammede/reparerede det? Går ud fra efter dit svar, at det ikke er det helt store.

Michael LK

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #8 Dato: 25. April 2013, 21:16 »
Det burde de nemt kunne fikse ja.

RonZe

  • Gæst
RE: Varmeskjold over udstødning
« Svar #9 Dato: 25. April 2013, 22:50 »
Cool og takker B)