Forfatter Emne: 205 cti  (Læst 3104 gange)

caravelle

  • Gæst
205 cti
« Dato: 22. April 2013, 21:52 »
har et problem med denne 1,9 med kat den sætter voldsomt ud når den kommer op på ca 3000 omdr som om den ikke får benzin nok har skiftet benzin filter uden resultat og det så også ud som om der var tryk nok på da jeg løsnede slangerne den driller også når den har stået stille i kort tid kan så ikke holde den igang går bare i stå skal også kører længe med starter når den er kold, skulle den ikke gå med flere omdr når den er kold? ligger stadig på små 800 hvis ikke den går i stå når den er varm kan den godt gå i tomgang og kører også udmærket indtil den jo kommer op over de 3000 håber på nogle gode respons det er en jeg har hentet i Tyskland hat lige fået den synet og venter nu spændt på hvad skat skal have i afgift de venligste hilsner Brian:(

AXE1

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 378
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Slagelse
RE: 205 cti
« Svar #1 Dato: 23. April 2013, 18:14 »
Jeg har alt i stumper til sådan en fin vogn, så hvis du vil prøve med noget så kig op
Peugeot 207 RC

caravelle

  • Gæst
RE: 205 cti
« Svar #2 Dato: 24. April 2013, 19:03 »
ja det ville jeg da gerne men hvor skal man begynde hvad med div gummilister ligger du også inde med sådan noget?

vinther63

  • Gæst
RE: 205 cti
« Svar #3 Dato: 24. April 2013, 19:24 »
Det kan måske være luftmængdemåleren. Har hørt den godt kan gøre knuder...

AXE1

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 378
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Slagelse
RE: 205 cti
« Svar #4 Dato: 25. April 2013, 11:50 »
Jeg vil nok ikke sælge noget, da jeg har en selv ;) men der for kan vi jo godt prøve med lidt stumper så du ved hvad du skal ud og købe, det kan være jeg kender en makker i Haslev der har to CTIér til salg uden afgift
Peugeot 207 RC