Forfatter Emne: Belægning på gulvmåtte  (Læst 3923 gange)

Renebp

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 93
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Belægning på gulvmåtte
« Dato: 02. Juni 2013, 21:33 »
Hej.

Jeg har været så uheldig at der var blevet slæbt noget tyggegummi ind på en af vores stofmåtter i vores 308.

Jeg synes så selv jeg var smart, google kunne give en løsning på det problem, man skulle blot bruge lidt rensebenzin og vupti. Så var det tyggegummi væk igen. Og glad var jeg, lige indtil jeg fik kigget på bagsiden, jeg havde ikke lige overvejet at den gummibelægning der jo er på bagsiden også forsvinder:-(

Nu er spørgsmålet, findes der noget spray eller lignende til genopretning af det.

Eller er det blot en ny måtte der er påkrævet?
« Senest Redigeret: 03. Juni 2013, 06:41 af Renebp »

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Belægning på gulvmåtte
« Svar #1 Dato: 02. Juni 2013, 23:10 »
Hej
Øhh ny dør???
Er der noget i vejen for at bruge måtterne som de er. Ellers er det vel bare at købe nogle nye måtter, mener ikke de er så dyre igen. Tror ikke du kan lægge nyt gummi på.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

Renebp

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 93
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Belægning på gulvmåtte
« Svar #2 Dato: 03. Juni 2013, 06:43 »
Citér
Ole S skrev:
Hej
Øhh ny dør???
Er der noget i vejen for at bruge måtterne som de er. Ellers er det vel bare at købe nogle nye måtter, mener ikke de er så dyre igen. Tror ikke du kan lægge nyt gummi på.


Ja der skulle selvfølgelig have stået ny måtte.:-(

Problemmet er nu manglede lidt af den belægning som er med til at hindre vand m.v. at trænge igennem.

Ja, mit bud er også umiddelbart nye måtter, men hvis nu der fandtes noget, så kunne det jo være en løsning istedet.

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Belægning på gulvmåtte
« Svar #3 Dato: 03. Juni 2013, 17:20 »
Hej
Måske du kan bruge latex, mon ikke det er noget i den retning der er under måtterne. Men jeg tænker bare, er det værd at bøvle med.
http://www.hobbydirect.dk/shop/kreativ+hobby/diverse/flydende+latex+-+gummimaelk+1ltr.htm
« Senest Redigeret: 03. Juni 2013, 17:21 af Ole S »
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

Renebp

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 93
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Belægning på gulvmåtte
« Svar #4 Dato: 05. Juni 2013, 22:19 »
Citér
Ole S skrev:
Hej
Måske du kan bruge latex, mon ikke det er noget i den retning der er under måtterne. Men jeg tænker bare, er det værd at bøvle med.
http://www.hobbydirect.dk/shop/kreativ+hobby/diverse/flydende+latex+-+gummimaelk+1ltr.htm


Jeg har som du selv foreslår valgt at købe nogle nye stedet. Og så slippe for bøvle. Ud med de gamle og ind med de nye.

Takker under alle omstændigheder.