Forfatter Emne: anhængertræk tilslutning af de 12Volt hvor  (Læst 2634 gange)

Peter F

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
anhængertræk tilslutning af de 12Volt hvor
« Dato: 08. Juni 2013, 20:18 »
Hej , Jeg har monteret en anhænger og stik med den tilhørende interface box  men der er ingen spænding ført frem til den igennem den kraftig rød ledning som findes i bagagerum. Jeg har fundet den rød ledning I den andet end som ligger løs ved sikringspanel ind i kabinen til venstre af rattet. Hvor skal den tilsluttes ..nok igennem en sikring.
Er der en som kan hjælp ? Hilsen Peter

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: anhængertræk tilslutning af de 12Volt hvor
« Svar #1 Dato: 09. Juni 2013, 22:07 »
Citér
Peter F skrev:
Hej , Jeg har monteret en anhænger og stik med den tilhørende interface box  men der er ingen spænding ført frem til den igennem den kraftig rød ledning som findes i bagagerum. Jeg har fundet den rød ledning I den andet end som ligger løs ved sikringspanel ind i kabinen til venstre af rattet. Hvor skal den tilsluttes ..nok igennem en sikring.
Er der en som kan hjælp ? Hilsen Peter


Der ligger en vejledning i el kittet  ,  ellers må du skrive hvilken bil det er  så er det lettere   , er det originalt kabelsæt

Peter F

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: anhængertræk tilslutning af de 12Volt hvor
« Svar #2 Dato: 11. Juli 2013, 08:17 »
Tak for dit svar. Her kan jeg forklar I lidt mere detaljer.
Selve kabelbundt med specialestik til tilkobling af den  sortboks som skal monteres i baggagerum er monteret i forvejen fra fabrikkens side i min bil. Jeg kan se at i den kabelbundt som terminerer under instrumentpanel ved sikringskassen findes der en Ø4mm rød ledning som er uden tvivl den +12V forsyning som den sort boks kræves til forsyn den med +V spænding. Denne rød ledning er fra fabrikkens side bare lagt løs med isoleringstape rundt om tæt på sikringskassen til venstre for rattet. Mit spørgsmal er hvor den skal tilsluttes .Formentligt til en eksisterende sikrinsgrupper g eller alternativt til en ny grupper.
Bilen er en 307 1.6 Hdi 90 HK fra 2006.

Peter F

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: anhængertræk tilslutning af de 12Volt hvor
« Svar #3 Dato: 11. Juli 2013, 08:22 »
Glemt at tilføj at jeg købt træk og den sort boks brugt derfor var der ingen tilhørende dokumentation. På forhånd tak for jeres hjælp

Peter F

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 6
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: søgning i dropbox efter diagramer
« Svar #4 Dato: 11. Juli 2013, 08:36 »
Hvordan kan mand søger efter diagramer i "dropbox" ? Er der en link eller oversigt .