Forfatter Emne: Udskiftning af standard radio  (Læst 3009 gange)

peupartner

• Gæst
Udskiftning af standard radio
« Dato: 13. Juni 2013, 07:45 »
Er det teknisk muligt at udskifte radio'en i min partner VAN ( 2012 ) , det er 2 kanals . Kunne tænke mig f.eks en fra en Tepee , det må være en med 4 udgange . Koster ca 3.500.- hos Peugeot .
Eller er det muligt at sætte en anden type i , Sony måske . Som kan erstatte det som den bestående kan , mht display'et  .  Der er jo en del som styres via den standard radio .
Ville i går sætte en Asteroid Classic i , men montøren sagde , den går ikke . Der kommer til at mangle nogle funktioner .

Alt skal jo nok kodes via Peugeot værksted .

Har i drevne Peugeot kører , nogle ideer med radio'er .
Standard radio'en  giver ikke hjertebanken

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Udskiftning af standard radio
« Svar #1 Dato: 13. Juni 2013, 19:29 »
Citér
peupartner skrev:
Er det teknisk muligt at udskifte radio'en i min partner VAN ( 2012 ) , det er 2 kanals . Kunne tænke mig f.eks en fra en Tepee , det må være en med 4 udgange . Koster ca 3.500.- hos Peugeot .
Eller er det muligt at sætte en anden type i , Sony måske . Som kan erstatte det som den bestående kan , mht display'et  .  Der er jo en del som styres via den standard radio .
Ville i går sætte en Asteroid Classic i , men montøren sagde , den går ikke . Der kommer til at mangle nogle funktioner .

Alt skal jo nok kodes via Peugeot værksted .

Har i drevne Peugeot kører , nogle ideer med radio'er .
Standard radio'en  giver ikke hjertebanken

Hvis den radio du har skriver  stationsnavn , volume  osv  er det en original radio  og den har 4 udgange  , men måske er den ikke sat op til det   , ellers skal du bare have en  RD4 radio  passer også fra 307 T6  så det er muligt at finde en brugt   . så en for noget tid siden  dba  300 kr

peupartner

• Gæst
RE: Udskiftning af standard radio
« Svar #2 Dato: 17. Juni 2013, 07:22 »
Hej . Tak for svar . Peugeot kløede sig i nakken om den passede . Det skal nu prøves når en radio kan fås til et par hundrede .  MEN  Peugeot oplyste mig et vare nummer på en radio til 3995.- til 4 højtalere , han viste ikke hvad model det var , det kunne han ikke se .  Til den pris vil jeg da godt lige tjekke den på nettet ;-) .  Ved i hvad vare nummer 6564 PTP  til en Tepee er , sådan mere specefikt .