Forfatter Emne: Blæser  (Læst 2983 gange)

nero1nero

• Gæst
Blæser
« Dato: 07. Juli 2013, 17:25 »
Hej.
Jeg har lidt problemer med vores 307 sw 2004, blæseren starter og kører i ca 1 min, så stopper den og holder "pause" i ca 2 min, så starter den igen. Det gør den sådan set fra jeg starter bilen til jeg stopper igen uanset hvor langt jeg kører.
Ps den er med klimaanlæg.

Nogen der har haft samme problen?

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
RE: Blæser
« Svar #1 Dato: 07. Juli 2013, 19:58 »
Citér
nero1nero skrev:
Hej.
Jeg har lidt problemer med vores 307 sw 2004, blæseren starter og kører i ca 1 min, så stopper den og holder "pause" i ca 2 min, så starter den igen. Det gør den sådan set fra jeg starter bilen til jeg stopper igen uanset hvor langt jeg kører.
Ps den er med klimaanlæg.

Nogen der har haft samme problen?

Gør den det også hvis A/C er slået fra ?

nero1nero

• Gæst
« Svar #2 Dato: 07. Juli 2013, 20:35 »
Ja det gør den, har lige testet det..

nero1nero

• Gæst
« Svar #3 Dato: 07. Juli 2013, 20:36 »
Det skal lige siges, at når jeg slukker bilen er der en underlig suse lyd i ca 10 sec.

KHJ

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 07. Juli 2013, 22:00 »
Jeg forstår det i første omgang som det er den ude ved køleren   , men tror nu bagefter at det er den inde i bilen  for det er den eneste du kan høre  stoppe og starte under kørsel   , så hvis det er den inde i bilen er det  modstanden der er stået af  og problemet er opstået efter det er blevet varme  og hvor der bruges AC  du skal have en  modstand der hedder res  6441 AP  koster ca  600 kr    , det med den suser kan være mangel på kølemiddel til AC

nero1nero

• Gæst
« Svar #5 Dato: 07. Juli 2013, 22:52 »
Hvor sidder den modstand? Og hvor kan den bestilles? Ja det er blæseren inde i bilen jeg snakker om.  Ang A/C så bruger jeg det året rundt, så det er vel bare tilfældigt at den er stået af nu hvor det er blevet varmere.