Forfatter Emne: Anlæg  (Læst 1907 gange)

406@21

• Gæst
Anlæg
« Dato: 22. Marts 2006, 13:59 »
Hey all

Jeg har købt en 406 fra 2000 og er så småt begyndt at brainstorme hvordan den skal gå fra familiebil til min egen lille personlige våddrøm...

Det første og indtil videre eneste problem er at jeg ikke har nogen anelse om hvordan man rykker en integreret radio ud af en bil...jeg har aldrig haft en bil i den prisklasse og/eller kaliber... Så det jeg leder efter er nogle gode råd til hvordan man får denne ud uden at smadre det hele

Det er en Clarion radio.

Skal jeg købe en anden Clarion for at kunne tilslutte den fjernbetjening der sidder i forvejen og er det et ISO stik der gemmer sig inde bagved hel eherligheden eller skal jeg til at finde elektrikker sættet frem fra vinterens mørke gemmer...

Håber der er nogen der kan hjælpe, min nye løve skulle jo gerne ud at cruise når sommervejret nu kommer..

blyant

• Gæst
RE: anlæg
« Svar #1 Dato: 22. Marts 2006, 17:04 »
hvorfor nyt det spiller da udemærket.
nå men hvis ikke lige du har rette værtøj til at tage radioen ud med kan du bruge meget tynd og lang monterings skruetrækker og stikke i hullerne og vrikke lidt med den så skulle den være klaret.Ang. anden radio tvivler jeg på du kan bruge ratbetjent til den , men er ikke sikker .
ps hvis du skulle ha en org radio i skal den jo lige kodes om , for tyverri sikring ,og det koster 1/2 time hos peugeot  - skidesmart ik?

venlig hilsen
stefan blyant;)

106Diesel

• Gæst
RE: Anlæg
« Svar #2 Dato: 07. April 2006, 09:40 »
Mener faktist Pioneer har lavet en box så man kan bruge den originale rat betjening. Skal sidde i det stik bag på radio'en der ellers aldrig bliver brugt, var til cd changeren i gamle dage