Der er mange meninger om T-Hansen, og det er ikke en debat jeg vil starte nu
Jeg har haft 2 af deres batterier, det første havde jeg forlist bonen til, og det sidste, såkaldt "modelspecifikke" bliver returnerret i næste uge. Det kan sgu' ikke en gang trække min 1 cylindrede, 650cc motorcykelmotor rundt. Selv om den er udstyret med snøfteventil. Ergo: det leverer ikke nok strøm i start øjeblikket, men jeg kan da sidde på den med lyset tændt og lege jeg kører
har ikke prøvet Biltemas Batterier, men mange af deres andre produkter. Og mit indtryk er at man der får go' kvalitet til pengene. Men skal jo så desværre bo i nærheden af en BilTema.
en 1000kg CV kan være indrettet på mange måder. Toilet eller ikke, enkeltseng eller dobbeltseng, køjer til børn antal siddegrupper,størrelse på taglem, størrelse og alder på fortelt og udstyr som aircon. varmt vand etc. Jeg fandt min ved at kigge annoncer og især indvendige billeder på DBA/ gul og gratis. Du kan sagtens finde den der lige præcis passer til dig og din pengepung. Min er en Adria men mit førstevalg ville nok være en Hobby, Nok igen en smagssag