Forfatter Emne: Mister Auto  (Læst 2124 gange)

Torben

• Gæst
Mister Auto
« Dato: 10. August 2013, 20:13 »
Hej alle
For en god måneds tid siden bestilte jeg to nye forlygter til min 406Coupe hos Mister Auto, som fører sig frem på nettet med en dansk hjemmeside som bl.a. fremhæver deres focus på service og kundetilfredshed.
Dette er i min vereden både rigtigt og forkert! Lygterne ankom som aftalt og informationen omkring forsendelse var fin. imidlertid var beslaget som bruges til fastgørelse i inderskærmen knækket ved modtagelsen. årsagen hertil var ganske elkent en utilstrækkelig emballage i Valeo kassen som den ankom i.mail frem og tilbage resulterede i at den defekte lygte sendgtes retur og pengene blev tilbageført indtil jeg omdtog en ny lyget til erstatning for den defete- imidlertid var den nye lygte knækket præcis samme sted som den første!
bilen skulle synes og jeg  var ved at nå fristen herfor. så jeg var  nødt til atforetage en reparation af lygten for at nå syn inden for tidsfristen, hvorfor jeg kontakter Mister Auto for at få en eller anden ordning med dem. men de kan kun tilbydeat betale pengene tilbage hvis lygten returneres, hvilket jeg ikke ville kunne nå og samtidig nå syn af bilen i tide. man var på ingen måde indstillet på at yden en form for afslag i prisen hvilket var mit forslag til Misgter Auto. en opfrodring fra mig om at de kontakter mig på telefon resulterede ligeledes negativt.
Om andre har haft lignende oplevelser ved jrg ikke, men på baggrund af mine oplevelser kan jeg så afgjort ikke anbefale at man anvender Mister Auto med mindre man har godt tid og er indstillet på at sende varer frem og tilbage flere gange. og forsøg på at få dem i snak på anden måde end mail er ganske enkelt splid af tid. og tingene bliver jo ikke nemmere af, at firmatet på trods af en fin dansk hjemmeside så vidt jeg kan se, er baseret i Frankrig!:@

e4

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
RE: Mister Auto
« Svar #1 Dato: 10. August 2013, 21:00 »
Hmm, 1 indlæg og kun for at nedgøre et firma... Som jeg læser det, vil de gerne levere en vare som er intakt og funktions dygtig, dét i sig selv må da være, at betragte som fin service af et udenlandsk firma. Har ingen interesse eller aktier i firmaet, men har kun positive oplevelser med dem.
Har til gengæld prøvet tyske firmaer, som er dage om at besvare mails og IKKE overholder tidsfrist mht forsendelse. Så vil vove påstanden, at de er i den absolut gode ende af udenlandske netfirmaer - der er i øvrigt mange  med en "look a like" dansk hjemmeside