Forfatter Emne: Hvordan kommer de nye Peugeoter til Danmark ?  (Læst 3079 gange)

obak

• Full Member
    • Vis profil
Hvordan kommer de nye Peugeoter til Danmark ?
« Dato: 06. Januar 2014, 20:05 »
Har lige fået at vide at min nye Peugeot står i Malmø? Kan se at der er et samle punkt for Peugeot i Malmø, men blive de sejlet der op, eller kørt med tog ?
« Senest Redigeret: 06. Januar 2014, 20:05 af obak »
New 308 Blue HDI 2.0 SW

Mobo

• Gæst
RE: Hvordan kommer de nye Peugeoter til Danmark ?
« Svar #1 Dato: 14. Januar 2014, 22:31 »
Hejsa, Jeg har også lige bestilt den nye 308 1.6 HDI - jeg fik at vide at de står i tyskland, og transporteres til malmø til klargøring, hvor efter de bliver sendt til forhandleren. Jeg er rimmelig sikker på at de bliver transporteret med enten tog og/eller lastbil.

Mobo

• Gæst
« Svar #2 Dato: 14. Januar 2014, 22:32 »
Foresten, har du modtaget din bil, og hvor længe tog det?

obak

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 15. Januar 2014, 17:20 »
Citér
Mobo skrev:
Hejsa, Jeg har også lige bestilt den nye 308 1.6 HDI - jeg fik at vide at de står i tyskland, og transporteres til malmø til klargøring, hvor efter de bliver sendt til forhandleren. Jeg er rimmelig sikker på at de bliver transporteret med enten tog og/eller lastbil.

Okay, jeg har fået at vide at enten kommer de på lastbil, tog, eller skib, og den står i Malmø, den blev produceret den 17. december.
New 308 Blue HDI 2.0 SW

obak

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 21. Januar 2014, 20:46 »
Første køretur gik fint, den aktive fartpilot virker helt fint, og bakkameraet er sejt, dog ikke så god når det er mørk.
Gps, delen er fin, men savner Dansk stemme. Der er ikke nogen hastighed vist på Gps delen. Det lille rat er helt fint, men en noget anden fornemmelse at køre med.
New 308 Blue HDI 2.0 SW