Forfatter Emne: Bluetooth til 407  (Læst 3434 gange)

MadsG1

• Gæst
Bluetooth til 407
« Dato: 14. April 2006, 15:47 »
Er der nogen der har fået eftermonteret et bluetooth handsfree i en 407?
Parrot laver et sæt CK4100 der integrerer med Peugeot RD4 radioen og fjernbetjeningen, men Peugeot forhandleren siger de kun kan levere det preinstalleret, hvilket ikke giver meget mening for mig da det blot skal kobles til aux-indgangen bag i radioen.

Gode ideer modtages med tak inden jeg plastrer konsollen til med diverse kabler til telefon, mp3 og GPS :p

Mange hilsner

Mads

skpedersen

• Gæst
RE: Bluetooth til 407
« Svar #1 Dato: 29. April 2006, 23:11 »
Hej,
Jeg er løbet ind i et næsten tilsvarende problem med min NEW 307 SW. Jeg har en Alpine radio, der tidl. har siddet i en anden Peugeot (406). Der fik jeg eftermonteret en ratstyringsarm, og det virkede rigtigt godt.
Købte i november 307'ern og fik flyttet Alpineradioen over. Bad om at få den koblet sammen med ratstyringen, men fik følgende besked: Det kan desværre ikke længere lade sig gøre pga. det nye ledningsststem (canbus?) som er en slags lyslederkabel. Ratstyringen kan kun virke sammen med en orginal Pug radio, hvorefter bilen kodes med radio. Sikke et svar. Jeg ved ikke om det er det samme der gør sig gældende med telefonmonteringen, men det kan da være...

Mvh. Søren

Hansen

• Gæst
RE: bluetooth
« Svar #2 Dato: 23. Juli 2006, 06:41 »
Hejsa jeg er den lykkelige ejer af et eftermonteret bluetooth handsfree sæt.. jeg kan ikke lige sige dig hvad det hedder da jeg ikke er så meget inde i alt det tekniske..
Men jeg fik mit eftermonteret  hos peugeot i odense..
kontakt dem de har styr på tingene..B)

thecelt

• Gæst
RE: Bluetooth til 407
« Svar #3 Dato: 15. September 2007, 09:39 »
Hej.

I min nyindkøbte 407 SW er der sat et ericsson handfree sæt i, der går over radioen. Hvordan aktivere man "bluetooth" i den apperat, så den kan finde min tlf. ? Der er en ericsson holder, hvor der går et stik op i  - går ud fra dette kun er til laderen, eller ??

Der sidder en lille "kontakt" med sku op og ned for lyd, ta tlf. eller læg tlf. på... Så er der en lille bitte rød lampe, der blinker når man trykker på en af knapperne - som om den søger efter en enhed, men når min tlf.s bluetooth er aktiveret og søger, finder den ikke noget...

I venstre side bagagerums siderude, sidder der en lille sort platic box med en ledning i. Er det noget til tlf. eller hvad er det???