Forfatter Emne: Feed 406 2.2 med dug i lygten  (Læst 2181 gange)

406

  • Gæst
Feed 406 2.2 med dug i lygten
« Dato: 22. Maj 2014, 10:21 »
Endelig er det lykkedes at finde en velholdt 406 model 2.2 Stc. årg. 2001, men ved nærmere eftersyn er der møj dug i den ene forlygte. Hedder det så udskiftning, eller er der en mulighed for at få kondensen ud? Leder også efter en ny justerknap til de der el. justerbar sidespejle. Det venstre lader sig ikke justere med "joystikket" Endelig er det lykkedes at få repareret trykknappen i nøglen til centrallåsen og få den nulstillet.. mange forskellige nøgler der ligner hinanden.. men knappen er nu fra en Ford nøgle og hullet boret op til 16 mm så dur det.

Bagger

  • Gæst
RE: Feed 406 2.2 med dug i lygten
« Svar #1 Dato: 22. Maj 2014, 19:51 »
Hej af erfaring med det samme problem ( på en 406 SW 2,0 hdi fra 2001) med "joysticket" til el spejle, det kan være 2 ting enten er der knækket en ledning til spejlet mellem betjeningspanelet og spejlet eller det er hele enheden i døren d.v.s. den med rudeoptræk og spejljustering, det er en enhed, der ikke kan skilles ad, jeg fik en ny hos en hugger til en fornuftig pris, og det tager ca 10 min at skifte, en ny koster i omegnen af 1600 - 1700 kr. hos en hugger ca. 500-600 kr. Kan anbefale Sørvad autoophug, flinke folk og god betjening. Duggen i forlygten forsvinder ofte af sig selv når du tænder lyset, men lygten kan også være meget utæt, jeg kan ikke lige huske om den kan skilles ad.