Alt autodata materiale, i hvert fald til 406
kan findes "Billigt" om man får browsere, antivirus, toolbars, reg scannere etc. med, er som regel bare et spørgsmål om ikke at ha' for travlt og holde øjnene åbne
Alt er pakket i moderne biler, ved ikke om TS'eren er værre en min 1.8 eller andre. Kan godt se den er godt gemt, man er jo så nødt til at fjerne det der er i vejen hehe - ved at på nogle er det nødvendigt at fjerne indsugnings manifolden. Der er nok en herinde der er meget klogere på din model end mig. Tror ikke du behøver diagram ved udskiftningen, bare husk at frakoble batteriet og hvad det angår er der også en vejledning i at få det hele til at virke efter den her været uden strøm bagefter. Jeg har vist en gang spurgt i et indlæg der hedder "batteriskift for dummies" Da jeg kom fra en bil med alt manuelt og kun lade/olietryks lampe (Lidt af et kulturchok) Når du finder starteren skulle det være lie ud af hovedvejen, men chek lie om boltene holder andet. Nogen biler skal ha en donkraft under motoren når du fjerner starteren. Kan i øvrigt se at nogen anbefaler IKKE at man slår på den da magneterne er limet i - Så?? Jeg har aldrig ødelagt noget ved det. Håber du får held med det og det løser dine problemer.