Vil lige fortælle om min oplevelse af Peugeot.
En aften gik min kone ud for at handle og to minutter efter kommer hun ind igen og siger at begge side airbags sprang da hun startede bilen, nå tænkte jeg hun tager sgu gas på mig for det kan da ikke lade sig gøre, men det var nu sandt.
Jeg ringede til Peugeot og spurgte hvad der kunne være sket, det vidste de ikke men jeg skulle komme ind med bilen, så ville de checke den efter. Som sagt så gjort kørte til Peugeot og lod dem tage sig af hvad der var sket, det tog hele 2 dage, og da jeg hentede den igen, skulle de først have svar fra importøren om hvad der var sket efter de havde analyseret de udtræk de havde lavet, og svaret var at det vidste de ikke, men de ringede så et par dage efetr og sagde de skulle have bilen igen, fordi nu skulle de have flere data som de kunne sende til Frankrig, også troede jeg YES nu finder de ud af hvad der er sket, men nej efter endnu en dag på værkstedet fik jeg min Peugeot igen uden at jeg fik at vide hvad der var sket, så spurgte jeg så hvad der skal laves og hvad der skulle udskifte, så fik jeg at vide at airbagsne skulle skiftes og en ny computer i bilen, og det ville koste omkring 25.000 kr. Nå tænkte stakkels mig, må en airbag bare springe uden at man kører galt, og tænkte bare at godt det ikke skete mens vi kørte på motorvejen, Peugeot vil ikke gøre mere og lukker sagen, selvom de færst råder folk til at få udskiftet airbegs efter 10 år.
Jeg ved så ikke om kasko forsikring dækker da jeg ikke har været ude for uheld.