Jeg har gennem et stykke tid, modtaget flere mails/beskeder vedr. et
allerede indkøbt Diag/lexia/pp2000 Interface.
( "Hvilket rev ER mit Interface
" )
Med installeret Interface Checker programmet, så kan det opklares om dit Interface er rev B eller C (Evt. rev A)
Problemet ligger i, at den "labels" der medfølger udstyret, ofte KUN siger rev B. Men uanset dette, så KAN det reelt sagtens være et rev C ??
(Især køb efter/omkring 2014, så ER Interfacet MULIGVIS et rev C. Trods det at medfølgende label KUN viser rev B)
MEN for at kunne anvende den smarte Interface Checker, så KRÆVES det normalt at Diagbox allerede er installeret på computeren.
(Først EFTER en install af diag 5.xx eller 7.xx, så er der installeret drivere til interfacet)
Det betyder at, der oftest spildes kræfter på en unødvendig installation. HVIS Interfacet sagtens KUNNE have håndtere en bedre/nyere version.
Jeg har så fundet en genvej.. Der IKKE kræver, at diagbox ER installeret på forhånd.. Men som giver de nødvendige drivere til tjek af Interface rev B eller C.
(Det kan så tjekkes fra enhver computer, med "alle
" Win versioner. Uanset om den så er 32 eller 64 bit.)
For at gøre den lange historie kort. Så
Jeg har Uploadet de 2 programmer du skal bruge, samt en FORSTÅLIG vejledning på DANSK ( På en sikker download )
Så vil du tjekke HVILKET interface du har nu (rev B eller C) så smid mig en besked med DIN mailadresse. Og du får linket til download retur..
Mvh Mikael