hej
Har en Peugeot 407sw fra 2007 1,6hdi - det er pt. verdens mest irriterende (møg)bil.
Det begyndte for ca 1 mdr. siden, når jeg låser bilen op via fjernbetjening, kommer der lige et ekstra klik fra bagruden og den åbner. Står bilen i mere end 10 minutter (uden lås) og jeg åbner en af fordørerne klik og bagvinduet åbner.
Hvor er det dog irriterende hver enete gang at skulle bagi bilen for at lukke, for der er jo naturligvis en alarm der bimler løs når den står og hopper på alarmkontakten (viskerne virker heller ikke bagi, når den er åben).
Jeg snakkede med Peugoet - første gang, var det helt nyt for værkstedet, og de anede ikke hvad de skulle gøre. hmm, var derfor klar over en hamper pris og ville derfor evt. vælge peugeot tyskland. Vi var gået forkert af hinanden, og konen ringede derfor også til peugeot (et par dage efter) og her havde værkstedet hørt om det mange gange før, og at det var en kendt fejl, men de kunne kun skifte bagruden, men garanterede ikke for noget?!?
Jeg googlede der derfor og her kommer rigtig mange, der har samme problem, men ikke nogen løsninger som jeg kan se det?!?
Er der derfor ikke nogen af jer kloge herinde der har haft problemet, og løst det. Jeg bruger aldrig bagruden, så hvis den kunne svejses fast ville det betyde mindre :-)
HÅber der er en der har svaret, er lige pt. rigtig træt af bilen, og har kun haft den 1½ år.